annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bonus GB voor flybox

Topic gestart op: 26-04-20 10h57

Antwoorden: 1 antwoord

u-teurelincx
Aspirant verkenner

Bonus GB voor flybox

Beste, 

Ik heb een flybox-abonnement van 20 euro. 

Orange kende ons 50 GB extra toe wegens de coronacrisis. Dit hielp, maar ik moet verplicht thuis werken door de coronacrisis, en ik werk bijna fulltime, waardoor ik zaterdag toch door mijn limiet zat. Ik heb 15 GB extra gekocht voor 15 euro, maar ik moet nog tot 10 mei met deze bundel. 

Met die extra 15 GB kan ik ongeveer 2 volle dagen werken, dit is dus lang niet genoeg, en ik zal op deze manier dus enorm veel geld moeten uitgeven om internet te kunnen hebben. 

De klantendienst zegt dat ze nog niet weten of Orange opnieuw een 'schenking' zal doen. 

Als je weet dat Proximus de limieten heeft weggehaald tijdens de coronacrisis, en Telenet gelijkaardige acties onderneemt, vind ik echt dat Orange hier tekort schiet. 

Ik zit verplicht plots thuis, het kan toch echt niet dat ik plots 100 euro voor internet per maand moet betalen? 

 

Groeten, 

Ulrike

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@u-teurelincx  Orange heeft en doet ook alles aan om de klanten tegemoet te komen en doen dat ook op een correcte manier. Niet alles kan aangepast worden natuurlijk er kunnen geen schenkingen blijven gedaan worden en Proximus en Telenet doen dat ook niet.

Nu heeft Orange al 50GB extra gegeven op de 150GB die je normaal op de Flybox krijgt. Dit is geen verplichting het is enkel een geste. En Orange heeft dit al gedaan voor een tegemoetkoming want eerst was die extra 50GB niet aan de orde.  Dat je nu misschien niet toe gaat komen ja dat kan niemand voorzien en zeker niet voor de thuis werkers. Moest je dit blijven behouden ben je beter af met een vast internet abonnement dan kan je surfen onbeperkt en moet je nergens naar kijken. 

Nu vergelijk je de Flybox geste met Telenet en Proximus :

'Als je weet dat Proximus de limieten heeft weggehaald tijdens de coronacrisis, en Telenet gelijkaardige acties onderneemt, vind ik echt dat Orange hier tekort schiet.'  

Orange doet ook iets voor hun klanten dus eigenlijk vind ik die vergelijking niet kunnen en niet mogen. Iedereen doet iets op zijn eigen manier maar begin stilaan te vermoeden dat  elke klant het ziet als verplichting maar dat is het niet. Je kan geen appelen met peren vergelijken. Omdat elke provider iets anders doet. Elke provider heeft ook andere diensten die ze aanbieden.

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen