annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten abonnement

Topic gestart op: 02-12-22 23h15

Antwoorden: 5 antwoorden

Mrtim
Aspirant verkenner

Buiten abonnement

Beste

ik heb go plus abonnement, heb deze 1 maand, dus onbeperkt bellen en sms’en + 11gb. Eergisteren had ik 11 euro buiten abonnement, direct naar het kantoor van orange geweest, maar helaas, niet geholpen, reden was op de factuur wachten.Vandaag 44 euro buiten abonnement, mijn internet van 11gb is nog niet op! Nooit naar andere land gebeld of zo, enkel in België gebruikt.geen opties aangesloten.Thuis maak ik gebruik van WiFi dat komt van mijn Scarlet modem.Vraag is , wat is er aan de hand?!

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
fridakalho
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde geval. Ook go plus. Op de factuur (download) zijn geen detaïls te vinden. 
Dus wachten op factuur lijkt me zinloos indien je als consument de oorzaak van extra kosten wilt aanpakken? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@fridakalho 

In uw klantenzone kan je uw gewone factuur downloaden, maar ook een gedetailleerde versie. Daar staat werkelijk elke  connectie in die je gemaakt hebt.

@Mrtim 

Wel opletten met smsjes waarin meerdere smileys staan. Die dingen worden vrij snel automatisch geconverteerd naar een mms en die zijn sedert deze zomer betalend geworden, niet meer inbegrepen in de bundel. Maar ook in dat geval zal je dat detail kunnen terugvinden in uw gedetailleerde factuur.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


fridakalho
Aspirant verkenner

Ahja, dat zal het zijn. 
Vanaf nu dus enkel nog serieuse smskes sturen dus. 
🙂 > is dit hier nu ook betalend? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Nee, op het forum kan je alles posten zonder iets te moeten betalen 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen