annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel Koala

Topic gestart op: 19-06-19 16h35

Antwoorden: 5 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Buiten bundel Koala

OPGELOST

Hallo ! 

Ik heb een Koala abonnement van 20€ , wat zijn die opties van 2,58 € aub ?

bedankt voor de moeite.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  het is geen optie want heb het eens bekeken. Vermoedelijk is het zoals @Josette  aangegeven heeft kosten buiten uw bundel. Wacht uw factuur af of kijk via de MY ORANGE app of de klantenzone of er kosten buiten de bundel zijn . Deze kosten ziet u meteen staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  het is geen optie want heb het eens bekeken. Vermoedelijk is het zoals @Josette  aangegeven heeft kosten buiten uw bundel. Wacht uw factuur af of kijk via de MY ORANGE app of de klantenzone of er kosten buiten de bundel zijn . Deze kosten ziet u meteen staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Wij hebben hetzelf aan de hand gehad met een belletje naar Nederland te doen.

Onze regering gaat nog niet van de roamingkosten af.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Het zou goed zijn om binnen europa vrij te kunnen bellen naar mobiel en vaste lijn dus zonder extra kosten. Ik heb gezien dat de tarieven onlangs lager gezet zijn binnen Orange om te bellen naar het ' buitenland '. Maar vind het zelf wat achterhaald. Men kan bellen vanuit bijvoorbeeld Nederland naar Belgie en dan gaat het van de eigen abonnements bundel af maar andersom is weer niet mogelijk want dan zitten er kosten aan. Als men een vaste lijn neemt van Orange of Telenet of Proximus dan kan men tussen bepaalde uren wel gratis bellen , behalve Orange die zet in op een hele dag maar dat is alleen maar naar de vaste lijn. Neemt men Triiing van Telenet kan men zelfs ook naar een gsm bellen gratis zonder extra kosten , dus een gsm nummer ergens in europa die niet uit belgie komt. Misschien toch wel een idee om dit voor gsm gratis te maken zonder extra bundel erbij te nemen of iets dergelijks.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Bedankt voor jullie reacties ...

Ik zal mijn factuur afwachten.

Hopelijk zal den ene of den andere wel wakker schieten om iets te doen aan die gekke bel -toestandjes ...

" Europa " .... zeggen ze dan ! Smiley Knipoog

Leden met de meeste pluimen