annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel hoewel nog MB over

Topic gestart op: 27-11-19 09h31

Antwoorden: 11 antwoorden

vwoalenarrie
Gewaardeerd verkenner

Buiten bundel hoewel nog MB over

Hallo,

Ik ben vorige maand blijkbaar buiten bundel gegaan met een abbo Koala, onbepekt bellen en sms en 4gb surfvolume. Ik had een paar uur voor het resetten van mijn maandelijke periode nog megabytes surfvolume over. Mijn nieuwe periode gaat in iedere 8ste van de maand. Ook had ik die maand een gratis GB wegens mijn verjaardag. Toch ben ik €10 buiten bundel gegaan,

Na een bizar gesprek met een orange medewerkster was haar conclusie dat de app onbetrouwbaar is. Ook is er blijkbaar geen email naar een klantendienst die dit kan opvolgen.

 

Iemand een idee?

Screenshot_20191107-134204.pngScreenshot_20191107-222520.png

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Kellyhoste
Rekruut scout

Ik denk persoonlijk ook dat de app niet altijd werkt zoals hoort

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

De app zal wel werken en ook zoals het hoort maar zoals bij elke provider zit er een vertraging in de app. De data en smsen en belminuten die u opdoet moet verwerkt worden. Die verwerking daarvan kan ff duren daarom is de info op zo een app niet altijd even betrouwbaar. Dus de app is wel te vertrouwen maar de verwerking ervan duurd gewoon even. Veel hebben hier dan een vertekend beeld van waardoor men dus niet altijd zeker is. Zelfs als er kosten buiten bundel staan , nu ziet u ze staan en 24 uur later kunnen ze eraf zijn omdat deze kosten niet aangerekend moesten worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Het is ook zo dat er wel degelijk aangegeven staat dat de gegevens voor bellen en smssen niet real time is en meer dan 24 Hr kan duren eer alles verwerkt is. De gegevens voor data verbruik, daar speelt men wel korter op de bal en is de vertraging hooguit enkele uren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Klein voorbeeld:

Het is nu 12.34 Hr

Mijn bel en sms gegevens zijn bijgewerkt tot gisteren 21.35 hr

Mijn surfvolume is bijgewerkt tot 12.34 hr, dus daarnet.

het staat er altijd netjes bij.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@vwoalenarrie  de app is niet altijd even up to date er gaat een paar uur tussen zitten voor all info verwerkt is. 8 GB per maand gebruiken is veel maar als het niet genoeg zou ik een abonnement hoger gaar , cheetah 15 GB , plus dubbele data is 30 GB.

Als dat niet de bedoeling is zou ik de klantendienst bellen en vragen waar deze kosten vandaan komen . Het kan van het overschreden surfvolume zijn maar totaal nog 70 MB over. En dat de app helemaal niet op te vertrouwen is daar moet u niks van geloven want dat is een praatje van de medewerker. En om het u makkelijker te maken u krijgt een email en of een sms dat u uw maandelijkse limiet heeft overschreden .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen