annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel in het buitenland ondanks arend abo.

Topic gestart op: 01-10-18 23h15

Antwoorden: 25 antwoorden

JefkeBe
Gewaardeerd verkenner

Buiten bundel in het buitenland ondanks arend abo.

Ik heb een arend abo met Surf Extra Card in een tablet.

Wanneer ik het tablet gebruik in het buitenland, rekend orange "Buiten
abonnement" multimedia aan.

Data gebruik is gekoppeld aan gsm abo, en deze is onbeperkt.

Waarom ?  roaming is toch afgeschaft 

 

Labels (2)
0 pluimen
25 ANTWOORDEN 25
Jerre
Gewaardeerde genezer

Goed gezien @Cdt24801 , weer een verschil met de Pro Pack,  geen extra 3GB en geen roaming.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat ik mij nu afvraag: als ge uw tablet in het buitenland gebruikt met uw foon als hotspot (via tethering dus) of dat ook apart wordt aangerekend ofwel dat dit wel inbegrepen is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  bij tethering is je telefoon router met internet via mobiel en wifi voor je andere toestellen.
Data die je verbruikt op de andere toestellen komt dus bij je mobiel verbruik.
Dus steeds oppassen dat er geen grote updates gebeuren, in Windows kan je het wifi netwerk bijv. als metered connection instellen.

ivm de Surf Extra Card :

https://www.orange.be/nl/zelfstandigen/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_0...

Je moet dus een Love Pro hebben, de Surf Extra Card met 3GB extra in België en 20GB in Europa (gedeeld met het Arend abonnement) is gratis als je voor dit Pro Pack kiest.

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dus, nogmaals, altijd goed de kleine letterkes lezen ... Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Goed gezien @Jerre, dat was ook even aan mijn aandacht ontsnapt. Het is inderdaad zo dat velen vergeten dat de voorwaarden die men hier in België heeft (gekoppeld aan een bepaald abonnement) niet identiek zijn bij gebruik in het buitenland.

Roaming is inderdaad afgeschaft, maar niet onbeperkt. Lees de kleine lettertjes is de boodschap ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen