annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel maar orange app toont van niet.

Topic gestart op: 23-12-19 11h22

Antwoorden: 18 antwoorden

Sepvr
Gewaardeerd verkenner

Buiten bundel maar orange app toont van niet.

Dag, 

Ik ben volgens de app 20€ buiten bundel maar mijn My orange app toont aan dat ik nog genoeg 4g,sms en bel minuten heb. (Zie bijlage screenshot). 

 

Ik heb geen buitenlandse oproepen of sms,of parking sms, google play aankopen,ect... gedaan en zowel dan is het geen 20€ geweest. 

 

Ik heb zelf eergisteren avond gaan slapen met 17€ toen en werd wakker met 20€ buiten bundel terwijl ik niet op gsm actief was toen ik sliep. 

 

Het enigste wat ik denk dat kan is het gebruik van Spotify (streaming van liedjes) maar dan zou dit toch eerst moeten afgaan van mijn 4g ipv direct aangerekend te worden als buiten bundel? 

 

Heb klantendienst gebeld maar men kan enkel verder helpen eens de factuur betaald is en er meer info te zien is op de factuur. 

 

Wel vervelend want ik durf mijn 4g niet meer aanzetten haha ook al heb ik zogezegd nog al mijn 4g... 

 

Alle hulp welkom. 

Alvast bedankt. 

Labels (3)
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

@Sepvr  buitenbundel is meer dan enkel een sms of bellen he. U zegt spotify liedjes afspelen ... bent u geabonneerd op spotify ? Want dat het van de 4G afgaat is enkel internet gebruik dat heeft niks met bedrag buiten de bundel te maken. Misschien heeft u ergens anders deze week iets gekocht en waar nu een abonnements dienst aan vast zit. Daarom dat ik vroeg bent u geabonneerd op spotify. 

Moest u echt niks hebben geactiveerd of andere dienst hebben gebruikt zou ik de factuur betalen met het bedrag buiten bundel. Dan krijgt u namelijk exact te zien wat het is bedrag buiten de bundel. Op die manier kan u wel naar de klantendienst bellen en dan uitleg geven. 

Maar ik blijf toch terug komen op spotify .... dat er daar iets is aangekocht , een liedje of zo en dat daar nu een bepaalde dienst aan gekoppeld is die betalend is per dag of per week.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sepvr
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor snel antwoord,

 

En ja abonnement op Spotify maar dat is niet op mijn naam of bankrekening. (Familie abonnement) en ik leech mee 🤭. En aankopen doe ik zelden tot nooit. Daarom dat ik het raar vind. 

Binnen 4 dagen heb ik de factuur en kan ik wel meer teweten komen hoe of wat maar ja.. vind het ook eigenaardig dat ik surf en Instagram en alles en mijn 4g balk nog altijd volledig leeg is?... Ik heb sowieso al 4g gebruikt, en tocht geeft mijn app dat niet weer. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Sepvr  dan is het niet aan spotify want hier thuis is er ook een familie abonnement en dan maakt het niks uit.

U heeft 4G gebruikt maar de balk blijft leeg ? Dan gaat er daar misschien een fout zitten. Want per dag dat u gebruikt zal de balk iets of wat aangeven. Nu geeft u aan dat het niet het geval is dus dan kan de perfect zijn dat u 4G gebruikt maar dat alles aangerekend wordt buiten de bundel. Heeft u enkel de gsm bij Orange of heeft u een love pakket ? Als u een love pakket heeft zal er een tweede balk zijn met nog eens 4GB ? misschien telt deze wel op de tweede balk wat u nog niet gezien heeft. Wacht de factuur toch eens af wat deze zegt. Als het aan het internet is dan klopt er iets niet en moet de klantendienst dit recht zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sepvr
Gewaardeerd verkenner

Koala abonnement heb ik en heb indd ook al gezocht naar een 2e balk 4g maar vindt deze nergens. 

 

Alsook mijn 4g balk is effectief nog leeg ook al surf ik en dergelijke. Dus daar zal al een fout liggen. 

 

Ik ben vorige maand wel van dolfijn naar koala overgestapt en toen heb ik wel 2 balken 4g gezien en beide waren nog voldoende overschot. Maar nu een maand later is de overstap al gemaakt en heb ik terug 1 balk van 4G. En enkel koala gegevens op de factuur ipv dolfijn en koala gegeven op mijn vorige factuur toen ik de overstap maakte. 

Alvast bedankt voor de info en feedback. Ik wacht de factuur af en klantendienst eventueel als nodig. 

 

Groeten 

Leden met de meeste pluimen