Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-12-19 11h22
Antwoorden: 18 antwoorden
Dag,
Ik ben volgens de app 20€ buiten bundel maar mijn My orange app toont aan dat ik nog genoeg 4g,sms en bel minuten heb. (Zie bijlage screenshot).
Ik heb geen buitenlandse oproepen of sms,of parking sms, google play aankopen,ect... gedaan en zowel dan is het geen 20€ geweest.
Ik heb zelf eergisteren avond gaan slapen met 17€ toen en werd wakker met 20€ buiten bundel terwijl ik niet op gsm actief was toen ik sliep.
Het enigste wat ik denk dat kan is het gebruik van Spotify (streaming van liedjes) maar dan zou dit toch eerst moeten afgaan van mijn 4g ipv direct aangerekend te worden als buiten bundel?
Heb klantendienst gebeld maar men kan enkel verder helpen eens de factuur betaald is en er meer info te zien is op de factuur.
Wel vervelend want ik durf mijn 4g niet meer aanzetten haha ook al heb ik zogezegd nog al mijn 4g...
Alle hulp welkom.
Alvast bedankt.
Fijn dat het in orde gekomen is. 😊
En dat van die hulp via messenger (of twitter) heb ik reeds meerdere malen vermeld: je hoeft niet aan de lijn te blijven hangen en je krijgt meestal een degelijk onderbouwde oplossing omdat ze kunnen overleggen met collega's. Het enige nadeel is dat je soms enkele dagen geduld moet hebben.
@Sepvr ik zou dit ook wel even duidelijk vermelden bij de klantendienst. Beste is eens via FB Messenger het bericht te sturen daar kan u dan ook uw screenshot bij voegen. Dan is het aan hun dit intern te bekijken , waarschijnlijk krijgt u een dossier nummer hiervoor en nemen ze terug contact als het is opgelost.
Een bedrag buiten bundel krijgen en niet weten waarom, dat is iets dat wel meer mensen overkomt. En inderdaad, de enige manier om het echt te weten te komen over wat het gaat is de factuur afwachten en dan de gedetailleerde versie downloaden.