Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-03-22 12h07
Antwoorden: 10 antwoorden
Heb even een vraagje,
Ik ben zelf nieuw klant bij Orange & heb een Go Extreem abonnement alles onbeperkt dus. Nu mijn vraag was ik heb een telefoontje gehad vanuit Nederland. Ik had namelijk opgenomen en even liggen bellen wat blijkt nu. Ik moet nu bijbetalen op mijn abonnement. En er stond duidelijk bij in de eu bellen is ook onbeperkt ? Kan iemand mij verdere raad geven hoe dit komt of is dit een fout van Orange zelf.
grtjes Yorben
Best gewoon bellen naar Orange.
Neen, @Yas en @Zakarya2001 niet bellen
Zolang de factuur er niet is kan Orange niks doen - ze weten het ook pas als de factuur er is
Hallo, ik denk dat dit niet klopt als je zelf in de EU bent, misschien eens navragen bij de klantendienst van Orange? Het kan een foutje zijn
Groetjes
Beste, ik dat als je zelf in buiten EU bent en je wordt gebeld vanuit EU dan je toch opleg betaalt.
groetjes