Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-03-22 12h07
Antwoorden: 10 antwoorden
Heb even een vraagje,
Ik ben zelf nieuw klant bij Orange & heb een Go Extreem abonnement alles onbeperkt dus. Nu mijn vraag was ik heb een telefoontje gehad vanuit Nederland. Ik had namelijk opgenomen en even liggen bellen wat blijkt nu. Ik moet nu bijbetalen op mijn abonnement. En er stond duidelijk bij in de eu bellen is ook onbeperkt ? Kan iemand mij verdere raad geven hoe dit komt of is dit een fout van Orange zelf.
grtjes Yorben
Ja, @louiza1971 dat was mijn tweede streepje
Zal wachten op mijn factuur & dat het factuur wat hoger zou liggen wist ik al 😁 alvast bedankt voor de info
Ja, @Yorben0307 wacht de factuur af om dat de gedetailleerde factuur uit te pluizen.
Zou me verwonderen dat er iets mis is gegaan - er zijn zo een 2.6 miljoen abonnementen.
Als er daar systematisch iets misloopt zou het veel tijd en geld kosten aan Orange
Good luck and welcome to the club
Je moet enkel bijbetalen als
- je vanuit Belgie een buitenlands nummer belt
- als je niet in Belgie noch in zone 1 bent en je krijgt een oproep van een nummer buiten zone 1
Je moet niet bijbetalen als
- je vanuit zone 1, belgie niet inbegrepen, naar een nummer in zone 1 belt. Vb vanuit Nederland een nederlands, belgisch of frans nummer bellen
Zie let_2101004_roamingprices_update_nl_1_19.01.pdf (orange.be)
Dan hebben ze iets mis gedaan denk ik. Ik heb namelijk een oproep ontvangen van Nederland & niet zelf gebeld.