annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buitensporig buiten bundel klopt niet

Topic gestart op: 03-10-18 11h10

Antwoorden: 11 antwoorden

Rocket
Gewaardeerd verkenner

Buitensporig buiten bundel klopt niet

OPGELOST

Ineens een bericht gekregen dat ik 50 euro buiten bundel ben maar ga ik naar verbruik zien blijkt ineens dat ik 1409,74 euro buiten abonnement gegaan ben. Dit terwijl ik arend premium 60 heb en multimedia aankopen geblokkeerd staat. Klantendienst gebeld en zou een fout bij hun zijn en zou binnen 3 dagen rechtgezet worden 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Rocket
Gewaardeerd verkenner

Heb nu online inzage in de faktuur, word dus inderdaad gewoon het maandelijkse abonnement in rekening gebracht. Wel een geruststelling

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Rocket
Gewaardeerd verkenner

Verbruik is inmiddels opgelopen tot 1822 euro. Weer naar klantendienst gebeld en hebben het druk wegens technische storing is hun antwoord. Hoop dat ze mij dit niet gaan factureren. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Rocket stuur een bericht via facebook messenger , prive bericht . Geef uw klantennummer en dit screensjot erbij. Zij kijken dat voor u na en zullen u antwoord kunnen geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
dacarels
Aspirant scout

Ik heb een gelijkaardig probleem. Kreeg vanohtend verschillende sms'en van orange met de info dat mijn minuten en/of smsjes in mijn bundel opgebruikt waren en dat ik voortaan notificaties krijg om mijn factuur onder controle te houden. Daarna kreeg ik ook een sms dat ik al meer dan 50 euro buiten bundel zit. Als ik de my orange app of klantenzone website check staat er nu een verbuik van 1609,28 euro buiten abonnement met een update datum van 3/10 22u25. Maar in mijn bundel heb ik nog maar 13min gebeld en 19 SMS'en verstuurd. Mobiele data staat nu op 900MB van de meerdere GB waarover ik beschik. Waaruit dit buiten abonnement bedrag dan wel uit bestaat vroeg ik me af. Toen ik naar de klantendienst belde konden ze mij hier geen antwoord op geven aangezien ze de details niet konden raadplegen zolang er geen factuur is opgesteld. Ze adviseren mij het factuur niet te betalen wanneer ik het krijg, maar dit zou pas midden november zijn. Ik vind het wel raar dat ze een bedrag kunnen zeggen dat ik extra zou moeten betalen, maar dat ze totaal geen idee hebben van waar dit bedrag komt.

Ik ben eergisteren inderdaad in Nederland geweest, maar aangezien al mijn gsm activiteiten zich binnen mijn bundel(shape ultimate) bevinden heb ik er het raden naar van waar dit bedrag komt.

Multimedia aankopen heb ik niet gedaan, weet zelfs niet hoe ik dit zou moeten doen of hoe ik dit moet blokkeren.

Rocket
Gewaardeerd verkenner

Heeft er al iemand meer nieuws over buiten bundel gebruik. Enig antwoord dat ik steeds gekregen heb is factuur afwachten. Wel domiciliering geblokkeerd tot ik een zinnige uitleg bekom. Daarna overstappen naar andere provider en mag orange hun factuur proberen op te eisen via gerechtelijke weg 

Leden met de meeste pluimen