Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-10-18 11h10
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ineens een bericht gekregen dat ik 50 euro buiten bundel ben maar ga ik naar verbruik zien blijkt ineens dat ik 1409,74 euro buiten abonnement gegaan ben. Dit terwijl ik arend premium 60 heb en multimedia aankopen geblokkeerd staat. Klantendienst gebeld en zou een fout bij hun zijn en zou binnen 3 dagen rechtgezet worden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb nu online inzage in de faktuur, word dus inderdaad gewoon het maandelijkse abonnement in rekening gebracht. Wel een geruststelling
Hier ook hetzelfde probleem. Bedrag is opgelopen tot 2600€. Maar nog geen factuur gekregen.
Volgens de klantendienst kwam het op de factuur wel in orde. Laat ons hopen.
Domicilëring ook stop gezet tot ik de factuur onder ogen krijg.
Iemand al een factuur gekregen?
Nee faktuur nog niet ontvangen, normaal morgen. Wel telefoon en bericht via messenger dat het in orde komt en men zich niet ongerust moet maken. Zodra ik faktuur heb laat ik bericht.
Heb nu online inzage in de faktuur, word dus inderdaad gewoon het maandelijkse abonnement in rekening gebracht. Wel een geruststelling
Ok super dat is een geruststelling.
Orange begint al moeilijk te doen in plaats van toe te geven dat het een four bij hun is. Via hun messenger zeggen ze eerst dat ze een dossier gaan opmaken. Nu is het van op 2/10 was je in het buitenland en us er mobiele data aangerekend maar de locatie kunnen we nog niet bepalen. Als ik dan vermeld dat ik die dag in Duitsland, Nederland en België was krijg je als antwoord weer faktuur afwachten. Wat als ze dan het nog niet kunnen bepalen, mag je het betalen zeker. Sta nochtans nog nergens buiten mijn limieten.