annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buitensporige factuur ORANGE

Topic gestart op: 06-01-24 20h19

Antwoorden: 3 antwoorden

Saartje2
Aspirant verkenner

Buitensporige factuur ORANGE

Ik heb bij Orange al jaren een Shape plus abonnement met 30 GB inclusief

Deze maand krijg ik een factuur van orange die maar liefst €2250 bedraagt wegens verbruik buiten bundel.

Wat dat verbruik buiten bundel precies inhoudt staat er niet maar ik zou te veel data verbruikt.

Ik heb niet meer data verbruikt dan andere maanden, niks gedowload, ... mijn mobiele gegevens staan wel continu op.

Bovendien staan er oproepen van en naar buitenland op terwijl ik van niets weet!

Na een telefoontje naar Orange hebben ze een dossier geopend en zopas kreeg ik een mail dat ze €315 krediet toekennen. Ik moet dus nog meer dan €1800 betalen !! Meer info staat er niet in de mail.

Ik weiger dit te betalen!  Wat kan ik het beste doen om dit te protesteren?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Malivai
Gewaardeerd verkenner

Oei dat is inderdaad wel effen slikken. Daar moet toch ergens iets mis gegaan zijn lijkt me. Kunnen ze dit niet uitzoeken?

Ikzelf heb een limiet gezet op mijn verbruik buiten bundel om niet voor verrassingen te komen te staan.

Heb dit 1 keer voorgehad in Zwitserland. Mobiele data vergeten uitzetten en met een onverwacht hoge factuur tor gevolg.

0 pluimen
bigMODDER
Leidende verkenner

@Saartje2 

Gezien je 4G altijd aan staat kan dit te maken hebben met bv update's van je smartphone & apps, staat het zo op je factuur ook dat je heel veel buiten je bundel bent gegaan met mobiele data ? normaal kun je toch op je smartphone zien wat er juist zoveel verbruikt heeft?

Groeten

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Saartje2 een goedemorgen,

Dit is niet fijn om te lezen, iets moet er toch zijn gebeurd.

Wij zijn ook maar klanten die mensen proberen te helpen,

ga eens op de onderstaande link lezen.

Heeft niet iemand anders jouw telefoon gebruikt dat je het niet weet?

https://www.orange.be/nl/contact

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen