annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim buiten gebruik

Topic gestart op: 16-01-24 15h11

Antwoorden: 4 antwoorden

xRaindrop_
Aspirant verkenner

Sim buiten gebruik

Hoii,

Ik woon sinds kort in Nederland. Mijn abonnement die liep nog door maar dat behoorde tot mijn gezin. Ook al woonde ik daar niet meer hadden we nog steeds een gezamenlijke Orange circle, waaronder dus mijn abonnement. Maar ineens sinds vandaag kan ik niet meer bellen, sms'en en mobiel internet gebruiken. In mijn instellingen staat mijn sim als buiten gebruik. Maar als mensen mij bellen zegt de voicemail dat ik niet bereikbaar ben. Is mijn abonnement stopgezet? Graag zou ik mijn nummer behouden en dan zelf opnieuw een abonnement opzetten. Maar als ik dat probeer zelf aan te kopen zou ik een ongeldige simkaartnummer ingeven. Ik heb het meermaals nagekeken en meerdere keren geprobeerd. Maar ik kom er echt niet uit. 

Kan iemand mij helpen?

Labels (3)
4 ANTWOORDEN 4
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @xRaindrop_ ,

Je abonnement kan zijn geconverteerd naar een prepaidkaart...
Je moet contact opnemen met de klantenservice om dit bevestigd te krijgen.

Aarzel niet om ons feedback te geven 😉

Rizlaine

0 pluimen
VossyGamer
Ervaren verkenner

Als je te lang in het buitenland bent, en te lang roamed, zal je niet meer kunnen roamen (en zal je lijn in het buitenland afgenseden worden). Je mag dus niet eeuwig op een Nederlands mobiel netwerk zitten als je een Belgisch abonnement hebt.

patrick2
Wijze
Wijze

@xRaindrop_ 

Je woont sinds kort in Nederland ...? 

Maar voor een abonnement dien  je wel hier in België gedomicilieerd te zijn en niet in Nederland. Een Belgisch nummer overzetten naar een Nederlandse provider gaat niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@xRaindrop_ een goedemiddag,

dat zou je aan je familiecirkel moeten vragen hé.

Die kunnen dat gedaan hebben een ander doet dat zo maar niet!

Of kijk in je klantenzone.

Neem contact op met het nr 5000 of doe een berichtje via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen