annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cheetah Abbo

Topic gestart op: 09-02-20 06h41

Antwoorden: 8 antwoorden

HAPIWO
Ervaren scout

Cheetah Abbo

Ik zag dat Cheetah, op dit moment voor 30€/maand wordt aangeboden, dit terwijl ik vanaf september 19 reeds 45€ per maand betaal. Kan iemand mij het prijsverschil even uitleggen aub, want dit is niet zichtbaar in mijn maandelijkse factuur. 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@HAPIWO 

Als je hier even gaat kijken zie je meteen wat de stand van zaken is:

Momenteel is er trouwens een actie : 50% korting gedurende de eerste drie maanden indien besteld via de website.

Maar los daarvan: heb jij niet toevallig het Cheetah Smartphone abonnement? Dus een foon aangekocht in combinatie met een abonnement? Die smartphone abonnementen zijn altijd een stuk duurder dan hun gewone tegenhangers. Omdat de afbetaling van de foon erin vervat zit. Gedurende 24 maanden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

@HAPIWO 

Als je inderdaad een Smartphone abo hebt, zeker niet vergeten na die 24 maanden om te schakelen naar het gewone abonnement. Zoniet blijf je dat extra bedrag elke maand betalen terwijl het niet meer nodig is.

En vergis u niet, je moet dat zelf doen, het gaat niet automatisch en je wordt niet verwittigd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Raf2
Ervaren verkenner

Oei, bij onlangs afsluiten contract hebben ze mij gezegd dat dit automatisch zou gebeuren. Goed om te weten!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Raf2  schreef:

Oei, bij onlangs afsluiten contract hebben ze mij gezegd dat dit automatisch zou gebeuren. Goed om te weten!

Nee hoor, je moet dat zelf doen. Staat in de kleine lettertjes.

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen