annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cheetah met smartphone

Topic gestart op: 25-01-20 13h30

Antwoorden: 7 antwoorden

Hassi
Gewaardeerd verkenner

Cheetah met smartphone

OPGELOST

Cheetah met gsm hebben en daarboven nog een extra gsm erbij kunnen nemen. Ons klinkt dit niet logisch. Kunnen jullie duidelijkheid geven?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Hassi  het ligt er aan hoe het bedoeld. Moest u twee nummers op uw naam hebben staan die ook nog eens samen op dezelfde factuur staan kan u aan het tweede nummer ook een gsm koppelen.

Heeft u maar 1 nummer en u heeft daar ook al een gsm aan gekoppeld dan is het niet mogelijk daar nog een gsm bij aan te koppelen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Hassi  schreef:

En als er geen gsm op uw nummer geregistreerd staat dan kan je kosteloos een gsm erop laten zetten?

 

De situatie zit als volgt. Persoon X heeft een cheetah abonnement maar gsm inbegrepen. Nu beweerd deze dat er kosteloos een gsm aan gekoppeld kan worden. Zonder meerkost dus.


Ik vermoed dat je het woordje "geen" vergeten bent in uw zin? Vind ik wel vreemd, maar goed, als dat inderdaad zo is, ja, dan kan daar een gsm aan gekoppeld worden. Zou niks mogen kosten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Hassi
Gewaardeerd verkenner

Ik was inderdaad het woordje geen vergeten. 

Maar als je een gsm van Orange neemt en je koppelt deze aan uw gsm nummer dan zal je toch steeds voor die gsm betalen. Die persoon beweerd van niet.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Hassi  schreef:

Ik was inderdaad het woordje geen vergeten. 

Maar als je een gsm van Orange neemt en je koppelt deze aan uw gsm nummer dan zal je toch steeds voor die gsm betalen. Die persoon beweerd van niet.


Aha, dat is al een ander verhaal. Er moet dus wel degelijk een gsm aangeschaft worden. Natuurlijk moet je die betalen. Ik had begrepen dat er reeds een gsm was en dat die gekoppeld moest worden aan dat abo. Niet dus.

Je moet twee zaken goed van elkaar onderscheiden: dat is de aankoop van een gsm en de "aankoop" van een abo. Het kan verwarrend overkomen, weet ik, omdat er heel dikwijls combinaties van gsm met abo verkocht worden. Maar dat is niet altijd en voor iedereen nodig.

Wat wel klopt:

  • aan een bestaande gsm een ander abo koppelen
  • aan een bestaand abo een andere gsm koppeln

Dat kost allemaal niks. En dan heb ik het over de omschakeling, niet over het toestel zelf of het abo zelf.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen