annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact en klacht

Topic gestart op: 21-11-23 19h57

Antwoorden: 3 antwoorden

Shelly1234
Aspirant verkenner

Contact en klacht

OPGELOST

Hoe is het mogelijk om orange te contacteren via email?

 

Waar kan ik een klachtenformulier invullen?

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Chefke
Ervaren verkenner

Ik heb deze week ook klachten ingediend wegens onprofessioneel gedrag van een medewerker aan de lijn, je kan ze je klacht mailen naar: info@orange-audio.com

ik raad je ook aan om je klacht op de website van testaankoop te plaatsen en trustpilot en etc. Als er een probleem is en je wilt hulp kan je de ombudsdienst van telecom inschakelen dit is een gratis dienst die tussen klant en Orange komt en de klant advies geeft en verteld wat zijn rechten zijn nadat je ze toestemming geeft nemen ze contact op met Orange en proberen ze een oplossing te vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Chefke
Ervaren verkenner

Ik heb deze week ook klachten ingediend wegens onprofessioneel gedrag van een medewerker aan de lijn, je kan ze je klacht mailen naar: info@orange-audio.com

ik raad je ook aan om je klacht op de website van testaankoop te plaatsen en trustpilot en etc. Als er een probleem is en je wilt hulp kan je de ombudsdienst van telecom inschakelen dit is een gratis dienst die tussen klant en Orange komt en de klant advies geeft en verteld wat zijn rechten zijn nadat je ze toestemming geeft nemen ze contact op met Orange en proberen ze een oplossing te vinden.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@Chefke ,

Ik vrees ervoor dat je geen reactie zult krijgen over je Orange producten als je een mail stuurt naar een Nederlandse webwinkel die audio producten verkoopt 🤐

@Shelly1234 ,
Zoals @Josette hier reeds vermeld heeft is er geen mailadres waar je naartoe kunt mailen. De enige vorm van schriftelijke communicatie is via Facebook Messenger of via de post.

Josette
Wijze
Wijze

@Shelly1234 een goedemorgen,

je kan op deze pagina eens gaan lezen.

Klik op de blauwe deze.

Een e-mailadres is er niet!

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen