annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veranderen van abonnement, speciale prijs kwijt?

Topic gestart op: 26-11-23 15h48

Antwoorden: 4 antwoorden

Sophie_
Gewaardeerd verkenner

Veranderen van abonnement, speciale prijs kwijt?

OPGELOST

Ik heb momenteel een Go extreme abonnement, speciale editie (-10€).

Nu merk ik dat er maanden zijn waarbij ik zeer weinig mobiele data verbruik (er zijn zeker ook maanden dat ik >100gb verbruik).

Als ik bijvoorbeeld voor 2 maanden omschakel naar een Go plus, kan ik daarna weer overschakelen naar de speciale editie Go extreme met de 10€ korting?

Bedankt!

Sophie

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je je korting (special edition) kwijt bent bij overschakelen, @Sophie_ 

Als het maar voor een paar maand is kun je best je Special Edition behouden, zelf als verbruik je niet veel data

Natuurlijk, als je ook een vast internet hebt, krijg je 14 EUR korting op je Extreme (ipv 10 voor de Special Edition).  De Go Plus is dan ook maar 16 EUR (ipv23).  Verder kun  je probleemloos ( 1 maal per maand)  overschakelen tussen abonnementen

Bezie de prijzen even hier 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je je korting (special edition) kwijt bent bij overschakelen, @Sophie_ 

Als het maar voor een paar maand is kun je best je Special Edition behouden, zelf als verbruik je niet veel data

Natuurlijk, als je ook een vast internet hebt, krijg je 14 EUR korting op je Extreme (ipv 10 voor de Special Edition).  De Go Plus is dan ook maar 16 EUR (ipv23).  Verder kun  je probleemloos ( 1 maal per maand)  overschakelen tussen abonnementen

Bezie de prijzen even hier 

Sophie_
Gewaardeerd verkenner

Hoi @Gregory 

Bedankt voor je antwoord! Dan ga ik zeker mijn Special Edition houden. Anders maak ik er geen winst op 😅

 

Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Sophie_ Van zodra je van abonnement verandert gaat de Special ervan af.

Heb ooit ook een Extreme Special Edition gehad.  Been there, done that

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Sophie_ goedenavond fijn dat @Gregory je heeft kunnen helpen.

 

Josette_0-1701028553896.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen