annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data internet verbruik in het buitenland

Topic gestart op: 23-09-24 18h11

Antwoorden: 2 antwoorden

mahmoodn
Aspirant verkenner

Data internet verbruik in het buitenland

Hallo,

Sorry dat ik zeg dat het probleem in Engels... In my latest invoice with Go Light plan, I have received a €54 extra cost for using the mobile internet outside of the Orange network (buitenland). In that period I have used data connection in Duistland. According to the the SMS I received when landed in that country, I am allowed to used my normal 6 GB volume in Duistland. However, I don't know how that €54 is applied to my invoice. The detailed invoice doesn't show anything useful. See the picture in the attachment. I also looked at the klantenzone and again didn't see much details about that.

How can I get more information about that?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mahmoodn 

Ik denk dat je best eens contact opneemt met de klantendienst. Als ik het mij goed herinner (Go Light wordt niet meer aangeboden) heeft uw abo 3 GB inbegrepen. Geldig, inderdaad, in BE en binnen de EU.

Ik zie in uw screenshot dat het gaat over anderhalve GB. Dat zou dus effectief gedekt moeten zijn door uw abo.

Zoals ik dus aanhaalde: de klantendienst is your friend. Talk to them 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@mahmoodn  in het Nederlands.

Hallo,
Sorry dat ik zeg dat het probleem in het Engels is... In mijn laatste factuur met Go Light plan, heb ik €54 extra kosten gekregen voor het gebruik van mobiel internet buiten het Orange netwerk (buitenland). In die periode heb ik dataverbinding gebruikt in Duistland. Volgens de sms die ik ontving toen ik in dat land land landde, mag ik mijn normale volume van 6 GB gebruiken in Duistland. Ik weet echter niet hoe die €54 op mijn factuur komt. Op de gedetailleerde factuur staat niets nuttigs. Zie de afbeelding in de bijlage. Ik heb ook gekeken naar de klantenzone en ook daar zie ik niet veel details over.
Hoe kan ik daar meer informatie over krijgen?

Vertaald met DeepL.com (gratis versie)

 

Je kan hier eens lezen gaan.

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/internationaal-roaming/tarieven

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen