annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De beheerder wijzigen in de klantenzone

Topic gestart op: 04-03-19 14h03

Antwoorden: 7 antwoorden

Debbiejacobs
Gewaardeerd verkenner

De beheerder wijzigen in de klantenzone

OPGELOST

Dag Iedereen,

 

Ik zit men een vraag over mijn klantenzone, waar ik ondertussen meer maals heb voor gebeld naar orange maar nog niet opgelost is.

Ik ben als enige gebruiker op mijn klantenzone, niemand anders daar ik alleen woon en toch staat mijn emailadres niet als beheerder ingesteld, ik heb het proberen uit te leggen aan de telefoon en ze snappen het zelf niet goed, en zeggen dat ik een ander emailadres moet instellen maar ik heb geen ander emailadres nog iemand anders die mee op mijn account staat.

Kan iemand van jullie mij aub verder helpen.

 

Dank u 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Debbiejacobs
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Debbiejacobs
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dus gebeld met orange en ze hebben mijn klantenzone verwijderd, en kon deze opnieuw instellen, dan heeft het wel geteld 5 min in orde geweest dat ik beheerder was.

Nu is het terug zonder mijn weten aangepast dat ik geen beheerder ben

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Debbiejacobs 

Dat is toch een heel vreemd verhaal ....

Toch nog maar eens de klantendienst contacteren, ze moeten dat in orde kunen brengen;

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Debbiejacobs
Gewaardeerd verkenner

Heb ik net weer gedaan, ze hebben een dossier aangemaakt voor een achterliggende dienst...

Ik weet gewoon niet meer wat doen, ik dacht dat het nu opgelost was met de klantenzone even te verwijderen en opnieuw aan te maken. En inderdaad het werkte heel even. Nu terug niet meer. Wel altijd heel vriendelijke mensen aan de telefoon die me willen helpen, maar vind het zeer vervelend eerlijk gezegd. 

Ik kan mijn facturen inderdaad raadplegen via de app zonder problemen maar daar kan ik bv niet mijn tariefplan aanpassen. En dat zou dus wel via de klantenzone moeten kunnen. 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Debbiejacobs 

Ja dat klopt, er zijn nog steeds een aantal functies die je enkel via de klantenzone kunt doen, niet via de app. Het is echter enkel de klantendienst die intern kan achterhalen wat er misloopt, dat kun je niet zelf en wij ook niet ...

Je zult dus moeten vertrouwen op de medewerkers van de klantendienst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen