annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De beheerder wijzigen in de klantenzone

Topic gestart op: 26-04-18 12h46

Antwoorden: 7 antwoorden

J0NAS
Aspirant verkenner

De beheerder wijzigen in de klantenzone

OPGELOST

Hoe wijzig je de beheerder in de klantenzone?

Hoewel de facturen naar mijn email adres worden verzonden en ze door mij betaald worden, ben ik in de klantenzone in onze orange circle niet de beheerder. Ik zie dus enkel mijn eigen abonnement en ik kan de gedetailleerde facturen niet raadplegen.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CedricV
Orange-werknemer

Mogelijks is er een andere gebruiker op je factuur de beheerder.
Deze persoon kan in zijn/haar klantenzone normalerwijze iemand anders beheerder maken.

Als dit niet lukt bel je best even naar de Orange klantendienst op het nummer 5000.
Die kunnen het vast voor je aanpassen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Debbiejacobs
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Ik heb gebeld en zij hebben nu mijn klantenzone terug verwijderd en heb terug een aangemaakt en nu is het aangepast 🙂

Er was wel geen andere gebruiker geregistreed maar ik denk aangezien dit een appartement is dat ik heb overgenomen en deze persoon ook bij orange is daar iets is misgelopen.

0 pluimen
Debbiejacobs
Gewaardeerd verkenner

Laat maar, het is ineens terug aangepast naar geen beheerder!!!!! dat kan toch niet

0 pluimen
Debbiejacobs
Gewaardeerd verkenner

mijn excuses heb op de verkeerde topic geantwoord.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen