- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De beheerder wijzigen in de klantenzone
Hoe wijzig je de beheerder in de klantenzone?
Hoewel de facturen naar mijn email adres worden verzonden en ze door mij betaald worden, ben ik in de klantenzone in onze orange circle niet de beheerder. Ik zie dus enkel mijn eigen abonnement en ik kan de gedetailleerde facturen niet raadplegen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mogelijks is er een andere gebruiker op je factuur de beheerder.
Deze persoon kan in zijn/haar klantenzone normalerwijze iemand anders beheerder maken.
Als dit niet lukt bel je best even naar de Orange klantendienst op het nummer 5000.
Die kunnen het vast voor je aanpassen!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik was vroeger beheerder en zonder zelf iets te doen was het mijn man die beheerder was. Ik heb al een paar keer naar Orange gebeld en gisteren was het in orde gebracht, vandaag zou ik opnieuw beheerder zijn. Vandaag teruggebeld want was nog exact hetzelfde. Ik moest de my orange app verwijderen en via mobiele data opnieuw installeren. OK, gedaan, niks veranderd. Opnieuw gebeld en blijkbaar niets gedaan gisteren en nu morgen zou het in orde moeten zijn. Fingers crossed !
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik was vroeger beheerder en zonder zelf iets te doen was het mijn man die beheerder was. Ik heb al een paar keer naar Orange gebeld en gisteren was het in orde gebracht, vandaag zou ik opnieuw beheerder zijn. Vandaag teruggebeld want was nog exact hetzelfde. Ik moest de my orange app verwijderen en via mobiele data opnieuw installeren. OK, gedaan, niks veranderd. Opnieuw gebeld en blijkbaar niets gedaan gisteren en nu morgen zou het in orde moeten zijn. Fingers crossed !
Ugh @mallorca,
De app verwijderen en opnieuw installeren zal inderdaad niet helpen. De klantendienst stamleden kunnen dit in orde voor jou brengen. Als het niet werkte via de telefonische dienst kan je nog altijd contact opnemen met de Webcare-tribe zodat ze dit nog eens nakijken voor je.
Totem's zonnegroeten,
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo.
We zijn nu weer meer dan 24 verder en het is nog steeds niet in orde. Ik ben nog steeds geen beheerder blijkbaar want ik kan nog steeds niet de gedetailleerde facturen opvragen.
Ik zal nog maar eens bellen maar ik weet niet of ik na 3 keer bellen nog even vriendelijk zal kunnen blijven 🤔
Alvast bedankt voor jouw reactie.
Groetjes.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mogelijks is er een andere gebruiker op je factuur de beheerder.
Deze persoon kan in zijn/haar klantenzone normalerwijze iemand anders beheerder maken.
Als dit niet lukt bel je best even naar de Orange klantendienst op het nummer 5000.
Die kunnen het vast voor je aanpassen!
