Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

De beheerder wijzigen in de klantenzone

OPGELOST

Hoe wijzig je de beheerder in de klantenzone?

Hoewel de facturen naar mijn email adres worden verzonden en ze door mij betaald worden, ben ik in de klantenzone in onze orange circle niet de beheerder. Ik zie dus enkel mijn eigen abonnement en ik kan de gedetailleerde facturen niet raadplegen.

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Highlighted
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Re: De beheerder wijzigen in de klantenzone

Mogelijks is er een andere gebruiker op je factuur de beheerder.
Deze persoon kan in zijn/haar klantenzone normalerwijze iemand anders beheerder maken.

Als dit niet lukt bel je best even naar de Orange klantendienst op het nummer 5000.
Die kunnen het vast voor je aanpassen!

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: De beheerder wijzigen in de klantenzone

Beste,

Ik heb gebeld en zij hebben nu mijn klantenzone terug verwijderd en heb terug een aangemaakt en nu is het aangepast 🙂

Er was wel geen andere gebruiker geregistreed maar ik denk aangezien dit een appartement is dat ik heb overgenomen en deze persoon ook bij orange is daar iets is misgelopen.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: De beheerder wijzigen in de klantenzone

Laat maar, het is ineens terug aangepast naar geen beheerder!!!!! dat kan toch niet

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: De beheerder wijzigen in de klantenzone

mijn excuses heb op de verkeerde topic geantwoord.

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: De beheerder wijzigen in de klantenzone

Ik was vroeger beheerder en zonder zelf iets te doen was het mijn man die beheerder was. Ik heb al een paar keer naar Orange gebeld en gisteren was het in orde gebracht, vandaag zou ik opnieuw beheerder zijn. Vandaag teruggebeld want was nog exact hetzelfde. Ik moest de my orange app verwijderen en via mobiele data opnieuw installeren. OK, gedaan, niks veranderd. Opnieuw gebeld en blijkbaar niets gedaan gisteren en nu morgen zou het in orde moeten zijn. Fingers crossed !

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: De beheerder wijzigen in de klantenzone

Ik was vroeger beheerder en zonder zelf iets te doen was het mijn man die beheerder was. Ik heb al een paar keer naar Orange gebeld en gisteren was het in orde gebracht, vandaag zou ik opnieuw beheerder zijn. Vandaag teruggebeld want was nog exact hetzelfde. Ik moest de my orange app verwijderen en via mobiele data opnieuw installeren. OK, gedaan, niks veranderd. Opnieuw gebeld en blijkbaar niets gedaan gisteren en nu morgen zou het in orde moeten zijn. Fingers crossed !

Ugh @mallorca,

De app verwijderen en opnieuw installeren zal inderdaad niet helpen. De klantendienst stamleden kunnen dit in orde voor jou brengen. Als het niet werkte via de telefonische dienst kan je nog altijd contact opnemen met de Webcare-tribe zodat ze dit nog eens nakijken voor je.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: De beheerder wijzigen in de klantenzone

Hallo.

We zijn nu weer meer dan 24 verder en het is nog steeds niet in orde. Ik ben nog steeds geen beheerder blijkbaar want ik kan nog steeds niet de gedetailleerde facturen opvragen.

Ik zal nog maar eens bellen maar ik weet niet of ik na 3 keer bellen nog even vriendelijk zal kunnen blijven 🤔

Alvast bedankt voor jouw reactie.

Groetjes.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen