- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De beheerder wijzigen in de klantenzone
Hoe wijzig je de beheerder in de klantenzone?
Hoewel de facturen naar mijn email adres worden verzonden en ze door mij betaald worden, ben ik in de klantenzone in onze orange circle niet de beheerder. Ik zie dus enkel mijn eigen abonnement en ik kan de gedetailleerde facturen niet raadplegen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mogelijks is er een andere gebruiker op je factuur de beheerder.
Deze persoon kan in zijn/haar klantenzone normalerwijze iemand anders beheerder maken.
Als dit niet lukt bel je best even naar de Orange klantendienst op het nummer 5000.
Die kunnen het vast voor je aanpassen!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste,
Ik heb gebeld en zij hebben nu mijn klantenzone terug verwijderd en heb terug een aangemaakt en nu is het aangepast 🙂
Er was wel geen andere gebruiker geregistreed maar ik denk aangezien dit een appartement is dat ik heb overgenomen en deze persoon ook bij orange is daar iets is misgelopen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Laat maar, het is ineens terug aangepast naar geen beheerder!!!!! dat kan toch niet
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
mijn excuses heb op de verkeerde topic geantwoord.
