annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De lijn sms ticket

Topic gestart op: 19-12-19 23h28

Antwoorden: 9 antwoorden

SarahDeJonge
Aspirant verkenner

De lijn sms ticket

OPGELOST

Ik heb een berichtje gestuurd naar 4884 (berichtje naar de lijn), en ik kreeg een berichtje terug dat dit 2,10 euro koste. Wanneer ik kijk op mijn orange app, staat er bij “buiten bundel” 0,15 euro sms delijn. Hoe kan dit?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@SarahDeJonge  die 0,15 cent wordt aangerekend om dat het nummer waar u naar toe gestuurd heeft een betalend nummer is. Het is een verkort nummer en die zijn altijd betalen boven op het ticket wat u nu heeft gekocht. Dus volgende keer daar rekening mee te houden als u nog zoiets stuurt. De 0,15 cent zijn niet voor Orange maar worden door gegeven naar de lijn dus die verdienen er aan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Movieman
Aspirant genezer

@SarahDeJonge eigenlijk ben je beter om de app. van de lijn te downloaden en kan dit geregeld worden rechtstreeks met je rekening zonder sms. Je moet wel eerst je rekening linken aan je app. werkt zo een beetje als homebanking. Maak er zelf ook gebruik van. 

Vicky1
Ervaren verkenner

Inderdaad ik vind die app van de lijn daar echt goed voor 

patrick2
Wijze
Wijze

@SarahDeJonge  die 0,15 cent wordt aangerekend om dat het nummer waar u naar toe gestuurd heeft een betalend nummer is. Het is een verkort nummer en die zijn altijd betalen boven op het ticket wat u nu heeft gekocht. Dus volgende keer daar rekening mee te houden als u nog zoiets stuurt. De 0,15 cent zijn niet voor Orange maar worden door gegeven naar de lijn dus die verdienen er aan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gwennie080555
Aspirant verkenner

Geachte ik probeer via mijn iphone 11 een sms te sturen voor de lijn naar 4884 maar dit lukt niet hoe komt dit

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gwennie080555 

Kijk eens in uw settings of je (al dan niet toevallig) betalende diensten hebt geblokkeerd. Dan kan je geen bus tickets, parkeertickets en dergelijke aankopen via sms.

EDIT: ik bedoel hiermee wel de settings in uw klantenzone van Orange (via PC of via de app), niet de settings in uw foon zelf. Als ik me niet vergis heet dat ding "blokkering multimedia aankopen". Als je dat "aan" zet kun je dus geen bustickets met uw foon kopen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen