Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-24 18h31
Antwoorden: 3 antwoorden
Hoe vaak moet ik nog vragen om mij geen papieren facturen meer te sturen? Al te vaak met de helpdesk veel te lang getelefoneerd, veel te vaak gaan klagen in de winkel.... Maar na zes (6!) jaar klagen krijg ik nog steeds een papieren factuur in de bus, die ik direct bij het papierafval gooi... Orange ecologisch? Ge moogt gsm's recycleren zo veel ge wilt, maar stop eens met papieren facturen sturen als je iets aan 't milieu wilt doen! Ik vraag al meer dan zes jaar expliciet me geen papier meer te sturen! Bedankt om te luisteren, Orange! En bedankt om naar de andere klachten te luisteren waar andere klanten op antwoorden, maar jullie hebben geen interesse... Geld pakken en klantvriendelijkheid is ons vreemd, da's Orange... Orange reageert nooit uit eigen persoon, ze laten het de klanten oplossen.... Denk da'k in het vervolg liever iets meer ga betalen bij de concurrent... Heb het gehad bij Orange! Dik teleurgesteld, Orange!
Je moet het al explicit aanvragen om een factuur op papier te krijgen
Bij een ander beter ..? dan is het een keus die je zelf moet overwegen. Dat je probleem niet opgelost geraakt is niet fijn maar hier gaan we er ook niks aan kunnen doen. Dit is een forum van en voor klanten en hier is geen klantendienst die lezen dit ook niet.
Wij gaan dit hier niet kunnen oplossen dit is enkel wat er intern dient te gebeuren.
@Jimmy_Walgraeve een goedenavond,
het is je vrij om te gaan, denk dat je dan nog meer van je oren moet gaan maken.
Heb je in de klantenzone het al zelf even aangegeven?
Doe een bericht via FB- Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.