annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Direct deposit

Topic gestart op: 04-12-19 14h56

Antwoorden: 4 antwoorden

Noepseke
Veteraan verkenner

Direct deposit

Ik kreeg zonet de volgende sms, zie bijlage. 

Ik heb dadelijk het nummer door de onragen telefoon app gehaald en die zegt dat het nummer voor 89% goed gekeurd is. 

Maar toch vind ikhet bizar vinden dat ze mijn login vragen. ik heb natuurlijk niets teruggestuurd... iemand hier ook ervaring mee of weet wat dit precies is ? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik kreeg zonet de volgende sms, zie bijlage. 

Ik heb dadelijk het nummer door de onragen telefoon app gehaald en die zegt dat het nummer voor 89% goed gekeurd is ( **bleep**0). 

Maar toch vind ikhet bizar vinden dat ze mijn login vragen. ik heb natuurlijk niets teruggestuurd... iemand hier ook ervaring mee of weet wat dit precies is ? 

Ugh @Noepseke,

Voor de zekerheid zou je beter de klantendienst contacteren en de toestand uitleggen. Ze kunnen zien of je een dossier ivm met je klantenzone hebt openstaan.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Machteld
Aspirant verkenner

Zou ik niet op antwoorden, lijkt mij verdacht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Noepseke 

Ik vind het ook maar verdacht ...

Langs de andere kant, ge kunt eventueel eens de vraag terugsturen: wie zijn jullie en waarom hebben jullie mijn gegevens nodig?

Indien het werkelijk van Orange is (89% goedgekeurd ...) zult ge wel een fatsoenlijk antwoord krijgen. Indien niet, nummer blokkeren en doorgeven aan verdacht@safeonweb.be

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Noepseke 

Je kan ook eens naar de klantendienst bellen en vragen of zij dat nummer kennen, of dat echt van Orange is en wat de bedoeling ervan is. Ook hier weer, als het echt is zul je een fatsoenlijk antwoord krijgen, als het oplichting is weet je het dan ook.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen