annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overgestapt maar volgens mij fout in bestelling

Topic gestart op: 13-12-19 10h14

Antwoorden: 10 antwoorden

vincentvdb
Gewaardeerd verkenner

Overgestapt maar volgens mij fout in bestelling

OPGELOST

Allen,

gisteren de overstap gemaakt naar Orange love trio met koala en de nest hub bij besteld. 

Ik lees nu echter dat die gekoppeld is aan het koala abonnement met een verbinding van 12 maanden (ok tot daar) maar dat de prijs 25€ is, ze zien die nest hub als een smartphone.
Wil dat zeggen dat ik dus 25€ betaal ipv 20€ omdat het zogezegd een koala smartphone abonnement is? 

Indien dat het geval is annuleer ik mijn volledige bestelling want dat is puur bedrog. Telefonisch hebben ze mij bevestigd dat het gewoon 20€ is maar dit is nergens schriftelijk terug te vinden!

Groetjes,

Vincent

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@vincentvdb  het is niet zo dat de Google nest hub als een smartphone wordt gezien. Wij hebben er ook eentje gehaald en deze wordt gewoon gekoppeld aan uw abonnement. U heeft een Koala abonnement van 20 euro per maand en GEEN 25 euro per maand. Dit staat wel zo de My Orange app maar op de factuur staat dit juist , echt waar want heb alles hetzelfde als u hier thuis. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Inge003
Aspirant verkenner

Ik zou even contact nemen met de klantendienst, ze gaan je vriendelijk te woord staan en voor de gepaste oplossing zorgen.

vincentvdb
Gewaardeerd verkenner

Heb ik gedaan maar ze willen niets op mail zetten dus wachten op mijn eerste factuur en dan is de wettelijke termijn van 14 dagen verstreken... 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

De herroepingstermijn geldt 14 kalenderdagen vanaf de dag na contractsluiting (bij een dienstencontract) of van de levering van het goed (bij de verkoop van goederen).

Meer info vind u op deze link:

https://www.orange.be/nl/hulp/toestellen/online-bestelling-en-levering/herroeping

Vlug gezegd: Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd bij het sluiten van een contract... dat is bij alle providers zo.

andere info's:

https://www.test-aankoop.be/familie-prive/consumentenrechten/dossier/afzien-van-een-aankoop-een-auto...

https://www.eccbelgie.be/themas/onlineaankopen/afzien-van-een-aankoop-op-het-internet/14-dagen-beden...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@vincentvdb 

Hetgeen jij meemaakt is iets dat heel dikwijls voorkomt, Orange zou dat beter veranderen. Waarom ze er niets aan doen is voor ons ook een raadsel.

Wat bedoel ik: wel, Koala is de afgelopen twee jaar in prijs gezakt en kost nu nog slechts € 20 ipv de vorige prijs van € 25. Wat Orange nu doet is op het abonnement toch € 25 plakken maar dan in de "opties" een permanente korting van € 5 plaatsen, zodat het te betalen bedrag dus inderdaad € 20 is. Heb ik persoonlijk zo meegemaakt, mijn madam ook, en nog vele anderen ook.

Zo, nu weet je dat je u inderdaad geen zorgen moet maken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen