annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Directe activatie nieuw tariefplan

Topic gestart op: 02-12-19 10h45

Antwoorden: 5 antwoorden

delfienvbv
Aspirant scout

Directe activatie nieuw tariefplan

OPGELOST

Goeiemorgen

Ik paste zonet mijn tariefplan aan van Koala naar Cheetah. Nu krijg ik een mailtje waarin dit bevestigd wordt, maar er staat dat mijn nieuw tariefplan pas zal geactiveerd worden vanaf mijn nieuwe factuur. Is er een mogelijkheid dat dit direct wordt gewijzigd? 

Alvast bedankt! 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Goeiemorgen

Ik paste zonet mijn tariefplan aan van Koala naar Cheetah. Nu krijg ik een mailtje waarin dit bevestigd wordt, maar er staat dat mijn nieuw tariefplan pas zal geactiveerd worden vanaf mijn nieuwe factuur. Is er een mogelijkheid dat dit direct wordt gewijzigd? 

Alvast bedankt! 

Ugh @delfienvbv,

Om duidelijk te zijn, zijn er twee gevallen. De regel is dat je een tariefplanwijziging kan uitvoeren per facturatieperiode, je tarief wordt gewijzigd binnen de 24u.

1. Als je nog niets hebt gedaan (activatie of tariefplanwijziging) gebeurt je tariefplanwijziging binnen de 24u.

2. Als je pas geactiveerd werd, of als je een tariefplanwijziging al eerder in de facturatieperiode hebt gevraagd zal je nieuwe tariefplan geactiveerd worden op de volgende facturatieperiode.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Goeiemorgen

Ik paste zonet mijn tariefplan aan van Koala naar Cheetah. Nu krijg ik een mailtje waarin dit bevestigd wordt, maar er staat dat mijn nieuw tariefplan pas zal geactiveerd worden vanaf mijn nieuwe factuur. Is er een mogelijkheid dat dit direct wordt gewijzigd? 

Alvast bedankt! 

Ugh @delfienvbv,

Om duidelijk te zijn, zijn er twee gevallen. De regel is dat je een tariefplanwijziging kan uitvoeren per facturatieperiode, je tarief wordt gewijzigd binnen de 24u.

1. Als je nog niets hebt gedaan (activatie of tariefplanwijziging) gebeurt je tariefplanwijziging binnen de 24u.

2. Als je pas geactiveerd werd, of als je een tariefplanwijziging al eerder in de facturatieperiode hebt gevraagd zal je nieuwe tariefplan geactiveerd worden op de volgende facturatieperiode.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@delfienvbv  een activering van een nieuw tarief gebeurd vanaf het begin van de nieuwe facturings periode. Dus het antwoord is nee er is geen eerdere activering mogelijk. Per wijziging is dit van facturings periode tot de volgende facturerings periode en dan zal uw nieuwe tarief plan starten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Wat @patrick2 zegt is juist , dit is bij elke operator zo 🙂

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous  en @patrick2 

Dat vind ik wel vreemd, want ik heb dat anders ervaren, zie een screenshot van een vorige factuur van mij:

tariefverandering.png

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen