Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-19 10h45
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goeiemorgen
Ik paste zonet mijn tariefplan aan van Koala naar Cheetah. Nu krijg ik een mailtje waarin dit bevestigd wordt, maar er staat dat mijn nieuw tariefplan pas zal geactiveerd worden vanaf mijn nieuwe factuur. Is er een mogelijkheid dat dit direct wordt gewijzigd?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goeiemorgen
Ik paste zonet mijn tariefplan aan van Koala naar Cheetah. Nu krijg ik een mailtje waarin dit bevestigd wordt, maar er staat dat mijn nieuw tariefplan pas zal geactiveerd worden vanaf mijn nieuwe factuur. Is er een mogelijkheid dat dit direct wordt gewijzigd?
Alvast bedankt!
Ugh @delfienvbv,
Om duidelijk te zijn, zijn er twee gevallen. De regel is dat je een tariefplanwijziging kan uitvoeren per facturatieperiode, je tarief wordt gewijzigd binnen de 24u.
1. Als je nog niets hebt gedaan (activatie of tariefplanwijziging) gebeurt je tariefplanwijziging binnen de 24u.
2. Als je pas geactiveerd werd, of als je een tariefplanwijziging al eerder in de facturatieperiode hebt gevraagd zal je nieuwe tariefplan geactiveerd worden op de volgende facturatieperiode.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Goeiemorgen
Ik paste zonet mijn tariefplan aan van Koala naar Cheetah. Nu krijg ik een mailtje waarin dit bevestigd wordt, maar er staat dat mijn nieuw tariefplan pas zal geactiveerd worden vanaf mijn nieuwe factuur. Is er een mogelijkheid dat dit direct wordt gewijzigd?
Alvast bedankt!
Ugh @delfienvbv,
Om duidelijk te zijn, zijn er twee gevallen. De regel is dat je een tariefplanwijziging kan uitvoeren per facturatieperiode, je tarief wordt gewijzigd binnen de 24u.
1. Als je nog niets hebt gedaan (activatie of tariefplanwijziging) gebeurt je tariefplanwijziging binnen de 24u.
2. Als je pas geactiveerd werd, of als je een tariefplanwijziging al eerder in de facturatieperiode hebt gevraagd zal je nieuwe tariefplan geactiveerd worden op de volgende facturatieperiode.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@delfienvbv een activering van een nieuw tarief gebeurd vanaf het begin van de nieuwe facturings periode. Dus het antwoord is nee er is geen eerdere activering mogelijk. Per wijziging is dit van facturings periode tot de volgende facturerings periode en dan zal uw nieuwe tarief plan starten.
@Anonymous en @patrick2
Dat vind ik wel vreemd, want ik heb dat anders ervaren, zie een screenshot van een vorige factuur van mij: