annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Discriminatie zelfse product zelfstandigen

Topic gestart op: 11-07-20 04h18

Antwoorden: 14 antwoorden

Roosenr
Gewaardeerd verkenner

Discriminatie zelfse product zelfstandigen

Hoe komt het dat als ik een love duo pack wil met onbeperkt internet en het go intense mobiel abonnement dat ik ruim 9 euro meer betaal als zelfstandige?? Dat is pure discriminatie en mag wettelijk gezien zelfs niet! Het verschil zit ‘m hier in (want telefonisch een medewerker van jullie call center het uitleggen werkt blijkbaar niet, die snappen nog geeneens dat de prijzen op de business pagina’s zonder btw zijn):

bij het particulier abonnement wordt een permanent multipackvoordeel bonus afgetrokken waardoor de prijs incl btw 55 euro wordt na 3 maanden. Bij de zelfstandige echter wordt deze multipackvoordeel bonus enkel toegekend als je de internet boost optie van 12 euro laat aanstaan. Echter ik wil hetzelfde product dus zonder Internet boost optie maar dan valt automatisch de permanente multipackvoordeel bonus van 9 euro weg waardoor mijn abonnement 52,89 euro ex btw kost (63,99 euro incl btw en dus ruim 9 euro duurder dan mijn particuliere tegenhanger). Dit kan dus niet en is zelfs verboden! Gelieve jullie pagina’s daarop aan te passen of ik zie mij genoodzaakt dit te melden bij de juiste overheidsinstanties.

448138AA-7A95-4779-9FAA-1ACDD4BB1EB2.jpeg

 

Labels (2)
14 ANTWOORDEN 14
Roosenr
Gewaardeerd verkenner

@Anonymous Dus wat jij zegt is in feite: als zelfstandige kan je btw terugtrekken dus is het geoorloofd knal hetzelfde product aan jou duurder te verkopen. Awel gij zijt ne mooie. Mss moet je eens een les boekhouding gaan volgen. Btw is voor een zelfstandige niet iets wat goedkoper maakt he, uiteindelijk moet hij de btw op zijn omzet ook afgeven. 

en zijt maar zekers dat dit onwettig is, gaat eender welk product morgen in ne winkel kopen, dat wordt niet ineens duurder als ze merken dat je een factuur wil hoor. Ik geef dit aan bij de juiste overheidsinstanties als ze dit niet rechtzetten. Dit is pure discriminatie. Zulke praktijken moeten stoppen!!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@Roosenr  schreef:

@Anonymous Dus wat jij zegt is in feite: als zelfstandige kan je btw terugtrekken dus is het geoorloofd knal hetzelfde product aan jou duurder te verkopen. Awel gij zijt ne mooie. Mss moet je eens een les boekhouding gaan volgen. Btw is voor een zelfstandige niet iets wat goedkoper maakt he, uiteindelijk moet hij de btw op zijn omzet ook afgeven. 

en zijt maar zekers dat dit onwettig is, gaat eender welk product morgen in ne winkel kopen, dat wordt niet ineens duurder als ze merken dat je een factuur wil hoor. Ik geef dit aan bij de juiste overheidsinstanties als ze dit niet rechtzetten. Dit is pure discriminatie. Zulke praktijken moeten stoppen!!


Wel, @Roosenr het voelt niet juist  aan maar of het onwettig is durf ik mijn hand niet voor in het vuur steken

De prijs is namelijk dezelfde voor iedereen.  Alleen is de voorwaarde voor de korting verschillend.

 

0 pluimen
Roosenr
Gewaardeerd verkenner

@Joeri_dw en niets belet mij het aan te geven bij de juiste instanties.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Roosenr 

Niets belet u om naar een andere provider te gaan als u niet akkoord bent met de tarieven of voordelen/kortingen.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik denk niet dat het inbrengen relevant is.

Werknemers kunnen dat ook inbrengen als die kosten relevant zijn voor het werk dat ze doen, voor zoverre dat die al niet betaald of vergoed wordt door de werkgever.

Verder heeft iedere werknemer recht op een forfaitaire onkosten aftrek van het belastbaar inkomen. Indien die aantoont dat zijn werkelijke kosten groter zijn dan de forfait mag hij de werkelijke kosten **bleep**

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen