Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-07-20 04h18
Antwoorden: 14 antwoorden
Hoe komt het dat als ik een love duo pack wil met onbeperkt internet en het go intense mobiel abonnement dat ik ruim 9 euro meer betaal als zelfstandige?? Dat is pure discriminatie en mag wettelijk gezien zelfs niet! Het verschil zit ‘m hier in (want telefonisch een medewerker van jullie call center het uitleggen werkt blijkbaar niet, die snappen nog geeneens dat de prijzen op de business pagina’s zonder btw zijn):
bij het particulier abonnement wordt een permanent multipackvoordeel bonus afgetrokken waardoor de prijs incl btw 55 euro wordt na 3 maanden. Bij de zelfstandige echter wordt deze multipackvoordeel bonus enkel toegekend als je de internet boost optie van 12 euro laat aanstaan. Echter ik wil hetzelfde product dus zonder Internet boost optie maar dan valt automatisch de permanente multipackvoordeel bonus van 9 euro weg waardoor mijn abonnement 52,89 euro ex btw kost (63,99 euro incl btw en dus ruim 9 euro duurder dan mijn particuliere tegenhanger). Dit kan dus niet en is zelfs verboden! Gelieve jullie pagina’s daarop aan te passen of ik zie mij genoodzaakt dit te melden bij de juiste overheidsinstanties.
@Roosenr elke voorwaarde is verschillend dus daar zal je genoegen mee moeten nemen. Staan de voorwaarden je niet aan moet je ergens anders zien of er andere en betere voorwaarden zijn. En zo zal het altijd wel ergens iets zijn en kan je nog veel forums aanschrijven.
@patrick2 schreef:
@Roosenr elke voorwaarde is verschillend dus daar zal je genoegen mee moeten nemen. Staan de voorwaarden je niet aan moet je ergens anders zien of er andere en betere voorwaarden zijn. En zo zal het altijd wel ergens iets zijn en kan je nog veel forums aanschrijven.
Hij kan een punt hebben @patrick2 Het komt erop neer dat er voor een zelfde product een verschillende prijs wordt gehanteerd die afhankelijk is van de klant
In hoeverre dit nu mag of niet weet ik niet
@Gregory in hoeverre dit kan en mag ben ik niet van op de hoogte. Maar om dat hier te vermelden om dat met ons te delen hebben we niet veel aan wij zijn ook maar gewoon klant. Maar zelf denk ik dat een provider mag vragen wat die wil en onder welke voorwaarden maar mijn hand blijft uit het vuur hiervoor en ben niet geheel zeker natuurlijk.
Aan kortingen kunnen allerhande voorwaarden gesteld worden, daar is de operator vrij in.
En @Roosenr over BTW, de eindverbruiker /klant betaalt deze. De zelfstandige rekent die aan en stort deze terug. Het is niet de bedoeling dat je dat als omzet ziet.