Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-19 16h47
Antwoorden: 13 antwoorden
Wij hebben 2 dolfijn abonnementen afgesloten, deze zouden love duo hebben. Maar de internet limiet staat in de app nog altijd maar op 1.5 i.p.v. de verdubbelde 3 gb.
Hoe zit dat?
Ik gebruik de app op beide telefoons met Orange kaart. Ik zal nog even wachten.
Het is vervelend dat Orange niet via e-mail te bereiken is en alleen telefonisch Heb niet altijd zin om te bellen
@Ajfhrl ja ik weet het . En u bent niet de enige klant die er zo over denkt. Zoek maar eens in de zoek opdracht ik heb daar al eens een post op gemaakt en volgens orange is email uit de mode. Dus men dient via de telefoon of social media contact op te nemen. U kan wel via FB contact zoeken daar heb ik goede ervaringen mee. Het kan bij drukte wel ff duren voor er een antwoord komt maar aan de andere kant u krijgt wel direct een oplossing als ze antwoorden.
Oh klopt, ben echt wel te spreken over de telefonische ondersteuning, alhoewel ik soms dezelfde info moet herhalen bij een nieuwe telefoongesprek. Maar na een lange dag werken is het soms fijner om op de zetel te hangen en even snel een mail te sturen.