annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dolfijn love duo

Topic gestart op: 10-12-19 16h47

Antwoorden: 13 antwoorden

Ajfhrl
Gewaardeerd verkenner

Dolfijn love duo

Wij hebben 2 dolfijn abonnementen afgesloten, deze zouden love duo hebben. Maar de internet limiet staat in de app nog altijd maar op 1.5 i.p.v. de verdubbelde 3 gb.

Hoe zit dat?

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Ajfhrl
Gewaardeerd verkenner

Ik gebruik de app op beide telefoons met Orange kaart. Ik zal nog even wachten.

 

Het is vervelend dat Orange niet via e-mail te bereiken is en alleen telefonisch  Heb niet altijd zin om te bellen 

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ajfhrl  ja ik weet het . En u bent niet de enige klant die er zo over denkt. Zoek maar eens in de zoek opdracht ik heb daar al eens een post op gemaakt en volgens orange is email uit de mode. Dus men dient via de telefoon of social media contact op te nemen. U kan wel via FB contact zoeken daar heb ik goede ervaringen mee. Het kan bij drukte wel ff duren voor er een antwoord komt maar aan de andere kant u krijgt wel direct een oplossing als ze antwoorden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ajfhrl
Gewaardeerd verkenner

Oh klopt, ben echt wel te spreken over de telefonische ondersteuning, alhoewel ik soms dezelfde info moet herhalen bij een nieuwe telefoongesprek. Maar na een lange dag werken is het soms fijner om op de zetel te hangen en even snel een mail te sturen. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Ajfhrl  ah kijk aan dus alles is aan boord om alles te hebben. Dan bekijk bovenstaande post nog eens met de betreffende uitleg die ik gegeven heb.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen