annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliëring

Topic gestart op: 16-08-19 22h07

Antwoorden: 20 antwoorden

Carolinetje
Gewaardeerd verkenner

Domiciliëring

Ik ben een tweetal weken klant bij Orange en heb ook alle gegevens doorgegeven om te betalen via domiciliëring maar ik ontving vandaag wel een factuur met vraag tot overschrijving. Is dit normaal ? Zijn de papieren nog niet helemaal rond ? 

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Carolinetje 

Zoiets kan altijd gebeuren, een beetje vertraging. Dat is bij Orange geen uitzondering of vreemd fenomeen.

In uw geval zou ik dit wel even navragen bij de klantendienst, die kunnen dat perfect nagaan of de dmoiciliëring reeds actief is of niet en of je dus die factuur nog moet zelf betalen of niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Carolinetje 

Tussen haakjes, in uw klantenzone (via de PC) kun je zelf ook zien of uw domiciliëring reeds in orde is. In dat geval staat dat daar vermeld.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Dit is zeer normaal, dit heeft tijd nodig om in orde te komen , ik ben zeker dat dit op je volgende factuur via domiciliëring zal zijn.

 

Groetjes,

KJ

TomN
Orange-werknemer

Je kan dit trouwens, afhankelijk van de bank, ook in de home-banking zone van jouw bank bekijken of er reeds een nieuwe domiciliëringsaanbieder gekomen is.

Leden met de meeste pluimen