Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-19 22h07
Antwoorden: 20 antwoorden
Ik ben een tweetal weken klant bij Orange en heb ook alle gegevens doorgegeven om te betalen via domiciliëring maar ik ontving vandaag wel een factuur met vraag tot overschrijving. Is dit normaal ? Zijn de papieren nog niet helemaal rond ?
Zoiets kan altijd gebeuren, een beetje vertraging. Dat is bij Orange geen uitzondering of vreemd fenomeen.
In uw geval zou ik dit wel even navragen bij de klantendienst, die kunnen dat perfect nagaan of de dmoiciliëring reeds actief is of niet en of je dus die factuur nog moet zelf betalen of niet.
Tussen haakjes, in uw klantenzone (via de PC) kun je zelf ook zien of uw domiciliëring reeds in orde is. In dat geval staat dat daar vermeld.
Hallo,
Dit is zeer normaal, dit heeft tijd nodig om in orde te komen , ik ben zeker dat dit op je volgende factuur via domiciliëring zal zijn.
Groetjes,
KJ