annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliëring

Topic gestart op: 16-08-19 22h07

Antwoorden: 20 antwoorden

Carolinetje
Gewaardeerd verkenner

Domiciliëring

Ik ben een tweetal weken klant bij Orange en heb ook alle gegevens doorgegeven om te betalen via domiciliëring maar ik ontving vandaag wel een factuur met vraag tot overschrijving. Is dit normaal ? Zijn de papieren nog niet helemaal rond ? 

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo,

 

@NelsonM : Dank u 🙂

 

Groetjes,

KJ

Met veel plezier ! ^^

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Carolinetje  schreef:

nope. Nooit iets ontvangen 😞 


En zelf aanpassen in uw klantenzone op de PC? Niet gelukt of niet geprobeerd?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Klopt gewoon in je klantenzone aanpassen zoals @Cdt24801 & ik je aanraden 🙂

 

Groetjes,

KJ

Carolinetje
Gewaardeerd verkenner

Nope. Nog steeds wachtende op m'n papieren om een SEPA aan te vragen. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Carolinetje  schreef:

Nope. Nog steeds wachtende op m'n papieren om een SEPA aan te vragen. 


Ik zou de raad van @Anonymous  opvolgen en het zelf regelen via uw klantenzone. Geen gedoe met al die paperassen en het is vlot in orde.

In uw klantenzone ga je naar "Mijn Profiel" en daar dan "betaalmethode". Maar dus wel degelijk op de PC, niet in de app op de foon

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen