Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-19 22h07
Antwoorden: 20 antwoorden
Ik ben een tweetal weken klant bij Orange en heb ook alle gegevens doorgegeven om te betalen via domiciliëring maar ik ontving vandaag wel een factuur met vraag tot overschrijving. Is dit normaal ? Zijn de papieren nog niet helemaal rond ?
Hallo,
@NelsonM : Dank u 🙂
Groetjes,
KJ
Met veel plezier ! ^^
@Carolinetje schreef:
nope. Nooit iets ontvangen 😞
En zelf aanpassen in uw klantenzone op de PC? Niet gelukt of niet geprobeerd?
Nope. Nog steeds wachtende op m'n papieren om een SEPA aan te vragen.
@Carolinetje schreef:
Nope. Nog steeds wachtende op m'n papieren om een SEPA aan te vragen.
Ik zou de raad van @Anonymous opvolgen en het zelf regelen via uw klantenzone. Geen gedoe met al die paperassen en het is vlot in orde.
In uw klantenzone ga je naar "Mijn Profiel" en daar dan "betaalmethode". Maar dus wel degelijk op de PC, niet in de app op de foon