annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dubbel abonnement?

Topic gestart op: 09-06-22 23h18

Antwoorden: 1 antwoord

BrightDarkness
Aspirant verkenner

Dubbel abonnement?

Hallo,

Sinds enkele jaren heb ik een GSM-abonnement bij Orange lopen, betaald door mijn werkgever. Vorig jaar ben ik weg gegaan bij die werkgever en heb het Orange-contract overgenomen.

Sinds enkele maanden (eind maart 2022) heb ik nu een andere werkgever en deze betaalt een GSM-abonnement voor mij bij Orange.

Mijn klantenzone gaat over het lopend abonnement dat betaald wordt door mijn huidige werkgever. Maar ik blijk nog steeds facturen te krijgen voor het oud abonnement. Het gaat over dezelfde nummer, dus ik kan enkel veronderstellen dat het oude afgesloten zou moeten zijn. En ik kan de facturen die ik zogezegd nog zou moeten betalen niet oproepen, ik kom altijd op de contractgegevens van wat door mijn werkgever betaald wordt.

Als ik hiervoor moet bellen, naar welke nummer kan ik dan best bellen? Ik heb tijdens kantooruren niet de tijd voor 27 keuzemenu's om dan nog eens 13 keer doorgeschakeld te worden.

Of is het beter hiervoor in een Orange-shop langs te gaan? Mij ook goed, maar dan het degelijk ingepland worden.

Hopend op minstens een duw in de juiste richting.

Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Zou contact opnemen via private message op facebook/messenger @BrightDarkness 

Dan verlies je geen uur aan de telefoon en heb je een spoor van de conversatie

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen