Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-01-21 10h42
Antwoorden: 3 antwoorden
In september maakte ik betaalde ik een factuur met payconic voor een bedrag van 150,71€, dat bleek maar niet te werken, even nadien, thuis, betaalde ik die factuur via homebanking vergezeld van de structurele overschrijving, en dat lukte meteen. Niets aan de hand, abonnement loopt door.
Doordat het nogal een drukke maand was hebben we dat ook niet in de gaten gehad, maar recent met alles nog eens na te kijken, zag ik dat de eerste betaling alsnog gelukt was, maar daar kreeg ik geen sms- of andere bevestiging van. Met andere woorden, die maand is er 301,42€ bij Orange terecht gekomen, maar geen enkel bericht gekregen dat ik teveel zou betaald hebben, waar is dat bedrag dan naartoe, is dat gebruikt om volgende factuur mee te betalen? Ik denk van niet, want de maand nadien is er een gewone domiciliêring afgegaan....
Hoe kan ik dit bedrag terugvorderen.
Misschien wordt dat verekend met de volgende factuur
Je afbeeldingen zijn verwijderd omdat je er persoonlijke info in had staan.
Het is belangrijk dat je alle persoonlijke info verbergt zodat je afbeelding op een veilige manier online staat. je kan dus opnieuw je afbeelding plaatsen enkel dien je dus je persoonlijke info te verbergen. Dus bankrekeningnummer(s) naam adres en dat soort dingen niet openbaar online zetten.
@ElClassico Wil je je bankrekening maskeren in de afbeeldingen - dit is persoonlijke informatie
Je hebt 1 uur de tijd om je bericht te veranderen
We zijn hier allemaal klanten en kunnen je hier niet mee helpen
Best is bellen naar de 5000 of een bericht sturen via Facebook/messenger
Good luck,