annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dubbele betaling

Topic gestart op: 28-01-21 10h42

Antwoorden: 3 antwoorden

ElClassico
Aspirant verkenner

Dubbele betaling

In september maakte ik betaalde ik een factuur met payconic voor een bedrag van 150,71€, dat bleek maar niet te werken, even nadien, thuis, betaalde ik die factuur via homebanking vergezeld van de structurele overschrijving, en dat lukte meteen. Niets aan de hand, abonnement loopt door.

Doordat het nogal een drukke maand was hebben we dat ook niet in de gaten gehad, maar recent met alles nog eens na te kijken, zag ik dat de eerste betaling alsnog gelukt was, maar daar kreeg ik geen sms- of andere bevestiging van. Met andere woorden, die maand is er 301,42€ bij Orange terecht gekomen, maar geen enkel bericht gekregen dat ik teveel zou betaald hebben, waar is dat bedrag dan naartoe, is dat gebruikt om volgende factuur mee te betalen? Ik denk van niet, want de maand nadien is er een gewone domiciliêring afgegaan....

Hoe kan ik dit bedrag terugvorderen.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Hvermaning
Ervaren verkenner

Misschien wordt dat verekend met de volgende factuur

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ElClassico  

Je afbeeldingen zijn verwijderd omdat je er persoonlijke info in had staan. 

Het is belangrijk dat je alle persoonlijke info verbergt zodat je afbeelding op een veilige manier online staat. je kan dus opnieuw je afbeelding plaatsen enkel dien je dus je persoonlijke info te verbergen. Dus bankrekeningnummer(s) naam adres en dat soort dingen niet openbaar online zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

@ElClassico  Wil je je bankrekening maskeren in de afbeeldingen - dit is persoonlijke informatie

Je hebt 1 uur de tijd om je bericht te veranderen

We zijn hier allemaal klanten en kunnen je hier niet mee helpen

Best is bellen naar de 5000 of een bericht sturen via Facebook/messenger

Good luck,

 

 

 

Leden met de meeste pluimen