annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E-mailadres wijzigen in "mijn klantenzone"

Topic gestart op: 01-03-21 17h08

Antwoorden: 10 antwoorden

Ben21
Gewaardeerd verkenner

E-mailadres wijzigen in "mijn klantenzone"

Ik ben nieuw op het forum hier, dus goeiemiddag allemaal.

De anomalie waar deze post over gaat is mijn onlangs gewijzigde e-mailadres waarmee ik inlog op “mijn klantenzone”.

Niettegenstaande die wijziging perfect gelukt is (ik kan zonder problemen inloggen met het nieuw geregistreerde e-mailadres) word ik met het probleem geconfronteerd dat ik, eens ik ingelogd ben, mijn oude e-mailadres niet kan wijzigen in de tab profiel.

Als ik daar op “bewerken” klik en mijn nieuwe e-mailadres invoer krijg ik steeds volgende foutmelding: “We kunnen je aanvraag niet behandelen. Probeer het later opnieuw.”

Dit is een probleem dat zich al lange tijd manifesteert en blijkbaar niet op te lossen is door de helpdesk die ik daar reeds enkele keren voor gecontacteerd heb.

Mijn account werd tot tweemaal toe door hen verwijderd, doch steeds verschijnen bij het aanmaken van een nieuwe account de oude gegevens inclusief het foutieve e-mailadres.

Aangezien ik nu wil overstappen van een herlaadkaart naar een GO-abonnement vind ik het wel belangrijk dat Orange over correcte gegevens beschikt van me zodat er nooit discussie kan ontstaan over een al dan niet verstuurde of ontvangen e-mail.

Is er hier iemand die reeds met zo een probleem geconfronteerd werd en zo ja, wat bracht de oplossing?

Dat ik daarvoor naar Tribe moet schrijven vind ik wel een beetje jammer eigenlijk, volgens mij moet een helpdesk dit kunnen oplossen zonder meer. Maar neen, ondanks de goeie wil van die mensen daar raakt dit maar niet opgelost.

Is er naast de helpdesk of dit forum nog iets of iemand die dit in orde kan brengen voor me?

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Ben21 Dat is inderdaad geen goed nieuws. 
Ik kan je nog een iemand aanraden en misschien 🤔 kan deze persoon het voor jou even nakijken dat is @Totem  probeer eens zeer vriendelijk persoon .

verder hoor ik het graag wanneer het is opgelost 

fijne dag 👋 

 

0 pluimen
Ben21
Gewaardeerd verkenner

Binnenstappen in een Orangeshop daar begon ik dus ook al over na te denken.

Echter, ik had vorige week dinsdag 02/03 toch nog maar eens contact opgenomen met de Helpdesk van Orange.

In de voormiddag contact gehad met een zeer vriendelijke dame, spijtig genoeg kon ze me niet helpen want het softwaresysteem dat ze diende te gebruiken kreeg net een update. Of ik ’s avonds terug wilde bellen?

s’Avonds een andere medewerkster aan de lijn gehad, die mijn vraag helemaal niet zag zitten maar toch eens ging kijken wat ze voor me kon doen. Na een tijdje in wacht te hebben gestaan in het gezelschap van Sophie Hunger (https://www.youtube.com/watch?v=kEgp-LAUCLA) werd ik zomaar doorverbonden met het business support. De man die ik daar aan de lijn had heeft meteen een dossier opgemaakt waarvan hij me nadien het nummer doorgaf. Hij zei dat het enkele dagen kon duren vooraleer de technische dienst me ging opbellen.

Gisteren 10/03 werd ik inderdaad door de technische dienst opgebeld (2x zelfs, een keer in de voormiddag en vervolgens ’s avonds nog eens), en ja, het probleem blijkt dus redelijk hardnekkig en kon niet meteen gefikst worden.

Het zit nu dus in handen van de technische dienst en eigenlijk heb ik er alle vertrouwen in dat die mensen dat daar gaan oplossen. De Helpdesk contacteren heeft dus toch nog enig soelaas gebracht, ze hebben me toch doorverbonden met een hulplijn die een trapje hoger staat en men heeft me daar altijd correct en vriendelijk te woord gestaan, dat is ook al veel heden ten dage. Wat je blijkbaar wel moet krijgen als je hen daar een probleem voorlegt dat ze niet meteen kunnen oplossen, is een dossiernummer. Ik geloof dat je er dan zeker mag van zijn dat er iets aan het probleem gedaan zal worden.

Wordt vervolgd.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Ben21 @Laat ons zeker weten hoe het is verlopen of het opgelost is je probleem.En inderdaad De technische dienst is zeer vriendelijk en je moet inderdaad een dossiernummer hebben kunnen ze U veel gemakkelijker helpen .Kan zijn dat je misschien nogmaals zal moeten terug bellen of niet .

op hoop van zege dat opgelost is .

🤞 veel succes 🤞 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Ben21  ook een goedenavond, ik kan je alleen maar aanraden

doe dit via nr 5000 op te bellen, of via een bericht via Messenger bij Facebook.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Wij kunnen er niets aan doen.

Van mij krijg je deze nog.

 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Ben21
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor uw antwoord.

Helaas kan men mijn probleem ondanks veel goede wil bij de helpdesk niet oplossen. Blijkbaar hebben die mensen daar niet de vereiste rechten om diep genoeg in de database met de klantenbestanden te duiken.

Facebook kan ik niet gebruiken want daar vind je me niet op. Die tip kan ik dus spijtig genoeg niet gebruiken.

Ik hoopte dat ik via dit forum ergens met een tweedelijnshulp of toch iets dergelijks zou kunnen in contact komen. Niet dus.

Word ik misschien als enige Orangeklant met dit soort vervelende zaken geconfronteerd? Indien niet, laat Orange die mensen dan allemaal zomaar in de kou staan? Of maken die daar dan geen problemen rond en veranderen zij gewoon maar snel van provider?

Een foutief e-mailadres vind ik nu trouwens niet direct een kleinigheid. Bij het registreren op Tribe kan je in de algemene voorwaarden lezen dat het opgeven van correcte gegevens vereist is, daar hoort dus ook een correct e-mailadres bij.

Ik denk dan ook dat klanten een eerlijke kans moeten krijgen en van Orange mogen verwachten dat ze de mogelijkheid krijgen verkeerde gegevens aan te passen, zowel op Tribe als in hun klantenbestand.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen