Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-21 23h20
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
ik ga uiteen met mijn partner en we hebben een gezamenlijk contract en dus abonnement bij Orange BE, twee verschillende gsm nummers en die staan op naam van mijn partner.
Wat kan ik doen om mijn mijn deel van het abonnement op mijn naam te laten zetten? Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi Tom,
De ex partner wilde niet meewerken en heb ik dus een ander nummer en contract moeten aangaan. Het is dus opgelost!
Super vriendelijk bedankt !
grtjs,
Lief
Beste, @Lief
Overdrachtsaanvraag via de website:
Homepage > contacteer ons > groen (producten en diensten beheren) > wijzigingen aanbrengen > overdrachtsaanvraag online formulier. (kopie beide ID voor & achter)
Indien dit in slechte omstandigheden is zal de partner hoogstwaarschijnlijk het abonnement gewoon stopzetten. Nadien kunnen we deze nummer eventueel recupereren via de shop.
Indien de partner het abonnement op een herlaadkaart plaatst kan je deze gewoon registreren en nadien op een abonnement op uw naam terug zetten.
Groeten,
Tom
Orange Shop Medewerker
Hi Tom,
De ex partner wilde niet meewerken en heb ik dus een ander nummer en contract moeten aangaan. Het is dus opgelost!
Super vriendelijk bedankt !
grtjs,
Lief
Hallo Josette,
Hartelijk bedankt! Groetjes, Lief