Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Beste

Ik zat eerst bij telénet en ben overgestapt naar jullie.

Jullie moeten als eerst het abbonement bij telenet opzeggen en dit is nu niet gebeurd.

Nu zit ik met dubbele kosten en ik ben hier niet mee gediend.

Ik ga jullie niet meer betalen echt ben zo danig boos.

Ik wil een compensatie hier voor en ik ben echt laaiend.

Hoe kunnen jullie dit jullie klanten aandoen.

 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Highlighted
Veteraan verkenner

Re: Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Ik denk niet dat ze hier u probleem op kunnen lossen.

Mijn mama heeft  dit probleem ook gehad en al wat je kan doen is zowel via mail als telefonisch een compensatie vragen. Bij mijn mama hebben ze uiteindelijk de rekeningen kwijt gescholden.

Blijven aandringen en dan komt het hopelijk in orde... enorm veel succes 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Jammer om te horen! Bij mij hebben ze duidelijk vermeld dat ik zelf Telenet moest opzeggen. De overstap van Proximus (gsm) konden ze wel zelf volledig opzeggen bij overdracht van het nummer. Dat is allemaal prima verlopen bij mij in ieder geval.

Succes! Hopelijk komt het in orde.
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Ik heb alles betaald

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Bij mij zei de gene die ons abbonement heeft afgesloten dat hij dat ging doen ben zo kwaad

Highlighted
Veteraan verkenner

Re: Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Heb je toevallig die persoon zijn naam/gegevens die op je papieren staan die je hebt gehandtekend? Dan kan je naar de ombutsdienst of klantendienst dit probleem uitleggen/voorleggen je verwacht een goede service dan moet dit ook in orde zijn natuurlijk.

En zeker op je strepen staan want dit is inderdaad geen correcte service als ze dit beloven 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Heb alles nog

Highlighted
Veteraan verkenner

Re: Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Kan je anders contact opnemen met de persoon die het abonnement heeft afgesloten met je dat hij de kans krijgt dit op te lossen zo niet dat je verdere stappen onderneemt. 

 

Veel succes 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Dat kan maar heb dit al geprobeerd en die persoon neemt niet op

Highlighted
Veteraan verkenner

Re: Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Dan zit et niets anders op dan contact opnemen met de klantendienst. En u probleem uit te leggen. Succes

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen