annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuw smartphone + abbo

Topic gestart op: 06-06-20 15h07

Antwoorden: 14 antwoorden

boerie87
Gewaardeerd verkenner

nieuw smartphone + abbo

OPGELOST

Ik had enkele vragen:

1) Waar kan ik zien wanneer mijn huidig contract afloopt? Volgens mij zal dit in augustus zijn.

2) Als het in augustus afloopt, vanaf wanneer kan ik dan een ander abbo + smartphone nemen? 

 

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@boerie87  nee het is helaas niet meer mogelijk om bij je oude abonnement te blijven en daar een toestel bij te nemen. Elke verandering die je nu doet zal gekoppeld worden aan je nieuwe abonnement. 

Dat ze duurder geworden zijn ja dat kan maar denk dat het een beetje in jou beleving duurder is geworden. Ik maak vele vergelijkingen en bij Orange ben je nog altijd goedkoper uit. Als je vergelijkingen maakt moet je dat doen over een periode van twee jaar of 1 jaar , zolang jou contract loopt. En daar is waar vele de fout maken , die denken een toestel aan zoveel euro gekocht en ben goedkoop uit terwijl het niet zo is. En als je een toestel erbij neemt ben met de Data Optie van €10 en daar je abonnement bij plus de 9 euro korting als je al Love klant bent of als je nog een tweede abonnement hebt dan ben je het beste uit op dit moment. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@boerie87  dat kan of er is een fout met de aflossingstabel want dat had ik ook die fout maar heb dat laten recht zetten. 

Dus klantenzone - inloggen - dan 

patrick2_1-1591450870035.pngpatrick2_2-1591450906184.png

 

Als je dat niet hebt of wel is je periode om en heb je dus niks meer te betalen of het werkt niet zoals ik aan de hand heb gehad. Je kan ook eens zien in de My Orange App of het er daar bij staat , wel de laatste nieuwe versie gebruiken dus update even je App.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@boerie87  hierbij enkele antwoorden op je vragen:

1 ) als je je papieren contract nog hebt kan je het daar nog op zien. Moest je die niet hebben , wat ik me voor kan stellen , dan kan je inloggen op je klantenzone. Daarin heb je een gedeelte met je aflossing's tabel. Daarin zie je nog hoeveel maanden je moet betalen en hoeveel de restwaarde op dit moment nog is.

2 ) Je kan als de maand er voor je abbo veranderen en een nieuwe gsm kiezen. Je kan dat ook in augustus zelf doen dat blijft gelijk. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


boerie87
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick,

 

Alvast bedankt voor de informatie. Maar ik had nog wel eens een vraag.
Nu zijn alle abonnementen serieus gestegen omdat je verplicht een datapakket moet kiezen.
Kan ik ook een smartphone bestellen aan een lage prijs + mijn huidig abonnement houden?

Want anders word ik telkens afgezet. Ik vind dit wel spijtig want al +10 jaar bij Orange. Maar de abonnementsprijzen zijn wel serieus gestegen. Misschien toch eens kijken bij een andere operator.

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @boerie87 ,

"Nu zijn alle abonnementen serieus gestegen omdat je verplicht een datapakket moet kiezen.
Kan ik ook een smartphone bestellen aan een lage prijs + mijn huidig abonnement houden?"

Nochtans merk ik voor 90% van de klanten dat onze nieuwe tarieven ervoor zorgen dat ze juist meer hebben voor een mindere prijs of toch zeker geen verhoging. 

Om als voorbeeld te nemen, alle klanten met koala smartphone (€35) kunnen we nu overschakelen naar Go plus of GO intense (met multiproductvoordeel) met de data €10 optie. Wat neerkomt op €30 of €31. Zo hebben ze meer data 5 GB -> 6GB of 16GB voor een lagere prijs.

Best toch eens goed nakijken welke opties er mogelijk zijn. Ik persoonlijk merk alvast dat ik zeer veel klanten heb die enorm tevreden zijn na een bezoek om hun abonnementen eens na te kijken. Ik raad dit trouwens zeker aan om toch op zijn minst jaarlijks eens langs te gaan om te zien of het verbruik overeenkomt met het abonnement.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom


patrick2
Wijze
Wijze

Ik heb ook bemerkt dat ik veel zou kunnen besparen als ik volledig over ga naar Orange. Ben nog altijd Telenet vanwege terug kijk tv en film aanbod maar ben echt serieus aan het overwegen alles terug te nemen bij Orange. Wij hebben al twee abonnement bij Orange en wat we daar betalen daar an Telenet echt niet tegen op en Proximus al helemaal niet . 

Maar terug komend  op het gsm abonnement is Orange echt de goedkoopste op dit moment en krijg je ook meer voor je geld.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen