Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-06-20 12h07
Antwoorden: 15 antwoorden
Beste
Ik zat eerst bij telénet en ben overgestapt naar jullie.
Jullie moeten als eerst het abbonement bij telenet opzeggen en dit is nu niet gebeurd.
Nu zit ik met dubbele kosten en ik ben hier niet mee gediend.
Ik ga jullie niet meer betalen echt ben zo danig boos.
Ik wil een compensatie hier voor en ik ben echt laaiend.
Hoe kunnen jullie dit jullie klanten aandoen.
Ik schrijf het bewust hier ook omdat ik niet de persoon van de klantendienst wil uitkafferen want die persoon kan hier niet aan doen de verkoper was actief in de mediamarkt in kortrijk en noemde zakaria.
Vind het gewoon heel jammer dat dit gebeurd is en hij had mij gezegd dat hij ging kijken voor dit optezeggen ben gewoon enorm ontgoocheld hier in
Ugh @Cindysoer1,
Wat Josette zegt is inderdaad correct. Vergeet ook niet dat je contact kan opnemen met het webcare tribe op sociale media als je geen antwoord op je oproepen krijgt.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Cindysoer1 ik begrijp je neem de telefoon naar nr 5000.
Leg alles netjes uit, en geef deze mijnheer zijn gegevens door.
Eerder kan niemand je hier helpen, wij zijn géén klantendienst alleen leden
die anderen willen helpen waar we kunnen.
Ik denk niet dat ze hier u probleem op kunnen lossen.
Mijn mama heeft dit probleem ook gehad en al wat je kan doen is zowel via mail als telefonisch een compensatie vragen. Bij mijn mama hebben ze uiteindelijk de rekeningen kwijt gescholden.
Blijven aandringen en dan komt het hopelijk in orde... enorm veel succes
Ik heb alles betaald