annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Topic gestart op: 04-06-20 12h07

Antwoorden: 15 antwoorden

Cindysoer1
Gewaardeerd verkenner

Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Beste

Ik zat eerst bij telénet en ben overgestapt naar jullie.

Jullie moeten als eerst het abbonement bij telenet opzeggen en dit is nu niet gebeurd.

Nu zit ik met dubbele kosten en ik ben hier niet mee gediend.

Ik ga jullie niet meer betalen echt ben zo danig boos.

Ik wil een compensatie hier voor en ik ben echt laaiend.

Hoe kunnen jullie dit jullie klanten aandoen.

 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik schrijf het bewust hier ook omdat ik niet de persoon van de klantendienst wil uitkafferen want die persoon kan hier niet aan doen de verkoper was actief in de mediamarkt in kortrijk en noemde zakaria.

Vind het gewoon heel jammer dat dit gebeurd is en hij had mij gezegd dat hij ging kijken voor dit optezeggen ben gewoon enorm ontgoocheld hier in

Ugh @Cindysoer1,

Wat Josette zegt is inderdaad correct. Vergeet ook niet dat je contact kan opnemen met het webcare tribe op sociale media als je geen antwoord op je oproepen krijgt.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Josette
Wijze
Wijze

@Cindysoer1  ik begrijp je neem de telefoon naar nr 5000.

Leg alles netjes uit, en geef deze mijnheer zijn gegevens door.

Eerder kan niemand je hier helpen, wij zijn géén klantendienst alleen leden

die anderen willen helpen waar we kunnen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
K_S
Veteraan verkenner

Ik denk niet dat ze hier u probleem op kunnen lossen.

Mijn mama heeft  dit probleem ook gehad en al wat je kan doen is zowel via mail als telefonisch een compensatie vragen. Bij mijn mama hebben ze uiteindelijk de rekeningen kwijt gescholden.

Blijven aandringen en dan komt het hopelijk in orde... enorm veel succes 

Cindysoer1
Gewaardeerd verkenner

Ik heb alles betaald

Junni
Gewaardeerd verkenner

Jammer om te horen! Bij mij hebben ze duidelijk vermeld dat ik zelf Telenet moest opzeggen. De overstap van Proximus (gsm) konden ze wel zelf volledig opzeggen bij overdracht van het nummer. Dat is allemaal prima verlopen bij mij in ieder geval.

Succes! Hopelijk komt het in orde.
Leden met de meeste pluimen