annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Topic gestart op: 04-06-20 12h07

Antwoorden: 15 antwoorden

Cindysoer1
Gewaardeerd verkenner

Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Beste

Ik zat eerst bij telénet en ben overgestapt naar jullie.

Jullie moeten als eerst het abbonement bij telenet opzeggen en dit is nu niet gebeurd.

Nu zit ik met dubbele kosten en ik ben hier niet mee gediend.

Ik ga jullie niet meer betalen echt ben zo danig boos.

Ik wil een compensatie hier voor en ik ben echt laaiend.

Hoe kunnen jullie dit jullie klanten aandoen.

 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Cindysoer1
Gewaardeerd verkenner

Bij mij zei de gene die ons abbonement heeft afgesloten dat hij dat ging doen ben zo kwaad

K_S
Veteraan verkenner

Heb je toevallig die persoon zijn naam/gegevens die op je papieren staan die je hebt gehandtekend? Dan kan je naar de ombutsdienst of klantendienst dit probleem uitleggen/voorleggen je verwacht een goede service dan moet dit ook in orde zijn natuurlijk.

En zeker op je strepen staan want dit is inderdaad geen correcte service als ze dit beloven 

Cindysoer1
Gewaardeerd verkenner

Heb alles nog

K_S
Veteraan verkenner

Kan je anders contact opnemen met de persoon die het abonnement heeft afgesloten met je dat hij de kans krijgt dit op te lossen zo niet dat je verdere stappen onderneemt. 

 

Veel succes 

Cindysoer1
Gewaardeerd verkenner

Dat kan maar heb dit al geprobeerd en die persoon neemt niet op

Leden met de meeste pluimen