annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Topic gestart op: 04-06-20 12h07

Antwoorden: 15 antwoorden

Cindysoer1
Gewaardeerd verkenner

Eehm hoe goed zijn jullie bezig voor jullie klanten

Beste

Ik zat eerst bij telénet en ben overgestapt naar jullie.

Jullie moeten als eerst het abbonement bij telenet opzeggen en dit is nu niet gebeurd.

Nu zit ik met dubbele kosten en ik ben hier niet mee gediend.

Ik ga jullie niet meer betalen echt ben zo danig boos.

Ik wil een compensatie hier voor en ik ben echt laaiend.

Hoe kunnen jullie dit jullie klanten aandoen.

 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Cindysoer1  de vraag is echter hoe heb je alles geregeld ? Heb je een easy switch gevraagd ? Dan zou het best eens kunnen zijn dat het niet correct gewerkt heeft. Dit staat bij geen enkele provider op punt dus er kan daar eens iets mis mee lopen. 

Een opzeg bij je eigen provider voor een overstap is de klant zijn verantwoording. De nieuwe provider heeft niks met deze opzeg te maken tenzij er voor de easy Switch gekozen wordt. Maar lees zoals ik al heb benoemd deze kent wat gebreken. Daarbij dien je dus ten aller tijde zelf te bellen of te e-mailen naar je provider om deze opzeg in orde te maken. Om daarvoor je factuur niet te betalen gaat je niet veel helpen want je maakt het je eigen moeilijk en niet naar de provider toe. En een compensatie zal hier niet voor gegeven worden want dan wil iedereen zijn opzeg wel vergeten. Dus denk dat je het beste je oude provider belt en alles opzegt voor je nog meer facturen krijgt met dubbele kosten. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cindysoer1 

ik begrijp je frustratie, wij kunnen je alleen maar zeggen,

dat je daar de klantendienst voor moet opbellen.

Nr 5000. Je gal hier komen spuwen en niet betalen lost echt niets op, neen je maakt het erger.

Maar zoals ikzelf ook ooit ben overgestapt heb jij een papier gekregen met de

zaken op die je doen moest.

En daar staat een punt op dat als je toestel oké is en aansluiting heeft met Orange

dat jijzelf de andere provider moet opbellen en meedelen dat je van alles afziet.

Dus zou ik even opbellen, of die mijnheer proberen te bereiken.

Zo niet geef dan de naam van die mijnheer door aan Orange zodat ze deze als hij

of zij in de fout is gegaan hem op zijn punten kunnen wijzen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cindysoer1
Gewaardeerd verkenner

Ik schrijf het bewust hier ook omdat ik niet de persoon van de klantendienst wil uitkafferen want die persoon kan hier niet aan doen de verkoper was actief in de mediamarkt in kortrijk en noemde zakaria.

Vind het gewoon heel jammer dat dit gebeurd is en hij had mij gezegd dat hij ging kijken voor dit optezeggen ben gewoon enorm ontgoocheld hier in

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cindysoer1 

goedenavond een vraagje?

Heb je nu gedaan wat de helpers je hier hebben voorgesteld?

Graag een antwoordje.

Nog een fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen