Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-06-20 12h07
Antwoorden: 15 antwoorden
Beste
Ik zat eerst bij telénet en ben overgestapt naar jullie.
Jullie moeten als eerst het abbonement bij telenet opzeggen en dit is nu niet gebeurd.
Nu zit ik met dubbele kosten en ik ben hier niet mee gediend.
Ik ga jullie niet meer betalen echt ben zo danig boos.
Ik wil een compensatie hier voor en ik ben echt laaiend.
Hoe kunnen jullie dit jullie klanten aandoen.
Bij mij zei de gene die ons abbonement heeft afgesloten dat hij dat ging doen ben zo kwaad
Heb je toevallig die persoon zijn naam/gegevens die op je papieren staan die je hebt gehandtekend? Dan kan je naar de ombutsdienst of klantendienst dit probleem uitleggen/voorleggen je verwacht een goede service dan moet dit ook in orde zijn natuurlijk.
En zeker op je strepen staan want dit is inderdaad geen correcte service als ze dit beloven
Heb alles nog
Kan je anders contact opnemen met de persoon die het abonnement heeft afgesloten met je dat hij de kans krijgt dit op te lossen zo niet dat je verdere stappen onderneemt.
Veel succes
Dat kan maar heb dit al geprobeerd en die persoon neemt niet op