Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-18 11h59
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Eerste factuur loopt van 23/10 - 27/10 en bedraagt voor mijn gsmabonnement (Arend) 40€. Dit is het normale, maandelijkse bedrag maar klopt dit ook wanneer ik nog maar enkele dagen ben aangesloten bij Arend? Of krijg ik hier op de volgende factuur vermindering op?
Mvg,
Liesbeth Bols
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom bij Orange Liesbeth!
Als ik mij niet vergis zou deze factuur inderdaad correct correct zijn. Je betaald namelijk altijd jou abonnementen voor de volgende maand
Meer info hierover vind je via https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-gebruik/je-factuur-begrijpen
Mocht je hierna nog vragen hebben bel dan gerust 5000 van op je gsm of 02 745 95 00 optie 1-3 zodat een medewerker even met jou de factuur kan bekijken
Groetjes en nogmaals welkom bij Orange!
Kevin
@liesbethbols u gaat een correctie krijgen op uw factuur. Maar omdat de facturatie periode loopt tot de 27ste zal deze altijd het volledige bedrag aan rekenen.
Mocht u de 20ste aangesloten zijn ziet u wel een volledig bedrag maar u krijgt zogezegd die aantal dagen gratis dus correctie is onderweg.
Klopt helemaal wat hierboven staat. Het ziet er soms raar en onbegrijpelijk uit, maar uiteindelijk, één of twee facturen verder is alles op zijn pootjes. En dat zal altijd zo zijn als je iets verandert aan uw abo. Steeds een maandje verder kijken en dan de zul je merken dat de afrekening uiteindelijk wel juist is.
Welkom bij Orange Liesbeth!
Als ik mij niet vergis zou deze factuur inderdaad correct correct zijn. Je betaald namelijk altijd jou abonnementen voor de volgende maand
Meer info hierover vind je via https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-gebruik/je-factuur-begrijpen
Mocht je hierna nog vragen hebben bel dan gerust 5000 van op je gsm of 02 745 95 00 optie 1-3 zodat een medewerker even met jou de factuur kan bekijken
Groetjes en nogmaals welkom bij Orange!
Kevin