Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-24 15h51
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
ik kan momenteel op geen enkele manier (niet via wachtwoord, niet via Itsme) m'n facturen nakijken.
Als ik inlog, blijf ik op de inlogpagina staan met lege invulvelden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is nu gelukt 🙂
Hey @Lve ,
Heeft het ooit al gewerkt? Anders zou ik zeggen, even je cookies/tijdelijke bestanden wissen van je browser en opnieuw proberen?
Je kan ook via de My Orange app een globale of gedetailleerde factuur opvragen (als je een Orange GSM nummer hebt tenminste).
Het is nu gelukt 🙂
Ik krijg het eerst via sms op smartphone (maar dat vind ik te klein) en dan op mail maar geraakte gewoon niet in m'n klantenzone.