annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facturen

Topic gestart op: 03-06-24 13h32

Antwoorden: 4 antwoorden

Kenneth1982
Gewaardeerd verkenner

Facturen

OPGELOST

Hallo,

Sinds een maand of 2 3 is mijn factuur gestegen met +- 11€ zonder dat ik echt weet waarom. Ik heb ook bericht gekregen dat ik blijkbaar nieuwe diensten had "besteld" echter kan ik er op mijn facturen niets van terug vinden. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kenneth1982
Gewaardeerd verkenner

Hoi @Josette.

Deze mail heb ik blijkbaar gemist dan. Enkel mail gekregen dat ik nieuwe diensten had besteld maar bij mijn weten niets nieuws besteld. Waarschijnlijk zal jouw antwoord wel het meest voor de hand liggend zijn. Bedankt 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt in My Orange en de klantenzone ook je gedetailleerde factuur bezien, @Kenneth1982 

En die vergelijken met deze van een maand of 3, 4 geleden

 

Kenneth1982
Gewaardeerd verkenner

Hoi @Gregory 

Bedankt voor uw antwoord. Ga ik zeker eens bekijken.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Kenneth1982  een goedemiddag,

je hebt dan waarschijnlijk de mail niet gelezen ie iedereen heeft mogen ontvangen.

Het word iets duurder, zoals overal en alles, maar je krijgt ook meer  data.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Kenneth1982
Gewaardeerd verkenner

Hoi @Josette.

Deze mail heb ik blijkbaar gemist dan. Enkel mail gekregen dat ik nieuwe diensten had besteld maar bij mijn weten niets nieuws besteld. Waarschijnlijk zal jouw antwoord wel het meest voor de hand liggend zijn. Bedankt 

Leden met de meeste pluimen